Konrad88nj 0 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Witam. Tydzień temu zakupiłem auto (audi a4 b7 2007r. silnik 116km brb) i wszystko było ok. Teraz spaliny śmierdzą jak od starego jelcza. Zapach przy wietrze przenosi się wokół auta. Przez jakiś czas trochę dymił na biało ale teraz nawet przy obrotach 3 tys nic nie dymi. Silnik nie pobiera płynu chłodniczego (przejechane ok tys km w ciągu tego tygodnia). Problem pojawił się prawdopodobnie po tym jak auto 3 godziny stało odpalone na luzie. Wkoło auta był smród, dymił na biało. Temperatura silnika jest ok, trochę przed 90 stopni, jak jadę ekonomicznie to spada do jakichś 75 stopni. Czy równe obroty wynoszące 930 są ok? Może ma to coś wspólnego z wypalaniem dpf-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekvka 0 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 obroty powinny utrzymywac sie na poziomie 882 musisz podlaczyc vag-a sprawdzisz czy sa jakies bledy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad88nj 0 Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Błędów nie ma, auto było sprawdzane przy kupnie i mechanik nic mi nie mówił o za wysokich obrotach. Widzę, że ma Pan to samo auto. Czy czuć coś z wydechu? czy kiedyś załączyło się Panu wypalanie dpf? pojawia się jakaś kontrolka? Dodam jeszcze, że auto spala na trasie ok 4,5 l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekvka 0 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 na jałowym powinny być 882 tak jest u mnie masz za wysokie sprawdzałeś w czasie zakupu przejechałeś 1000 km mogło coś nawalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad88nj 0 Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Od chwili zakupu takie były, nie słychać aby głośno pracował, mechanik nic nie mówił nie zwróciłem na to uwagi. Czy obroty się jakoś reguluje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekvka 0 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 nie pisz na forum Pan/Pani u mnie żadna kontrolka sie nigdy nie swieciła spalin też nie czuć 80% robię miasto i nigdy z filtrem dpf nie było problemu jaki masz olej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad88nj 0 Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Nie wiem jaki jest w niej olej. Jutro będzie wymieniony na castrol 5w30. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Błędów nie ma, auto było sprawdzane przy kupnie i mechanik nic mi nie mówił o za wysokich obrotach.Widzę, że ma Pan to samo auto. Czy czuć coś z wydechu? czy kiedyś załączyło się Panu wypalanie dpf? pojawia się jakaś kontrolka? Dodam jeszcze, że auto spala na trasie ok 4,5 l spalanie w trasie masz rewelacyjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 silniki z DPF-em wydaja takie smierdzące spaliny mam to samo, chwile auto postoi i rzygać się chce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian866 2 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Nie wiem jaki jest w niej olej. Jutro będzie wymieniony na castrol 5w30. Polecam Motulka Specyfic 507 lub 8100 x-Clean Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad88nj 0 Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Właśnie to dziwna sprawa bo kolega ma identyczne a4 z tego samego roku tylko, że 2.0 tdi i u niego absolutnie nic nie czuć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_1982 3 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Witam Mialem tez tak jak wywalilem dpf. Smierdzialo strasznie spalinami poniewaz zostala sama puszka niby dobrze zaspawana ale i tak nie szlo w aucie wytrzymac. Kupilem uzywany katalizator od 1,9 tdi ale silnik BKE i jak reka odjal. Takze moze cos bylo przy dpfie grzebane i nie zrobione tak jak powinno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad88nj 0 Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Dobra jeszcze jedno pytanie, gdy odpalę auto mam obroty 930 i tak cały czas się utrzymują bez zmian. Czy to normalne, że nie zwalniają do tych 880 gdy silnik się nagrzeje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 wymień jeszcze czujnik wody, ale tylko ori Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 a mechanik sprawdzał PD...?? spaliny moga takze smierdziec i byc gryzace gdy problem jest z wtryskami czyli potocznie mówiac leja paliwo a nie rozpylaja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad88nj 0 Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Mechanik (taki od lepszych aut) wymieniał dziś rozrząd oleje filtry itp. Podłączył pod komputer i powiedział, że obroty są zwiększone bo dpf jest prawie pełny i niedługo powinno uruchomić się wypalanie. Jak się nie uruchomi mam podjechać to jakoś to wymusi poza tym z autem według niego wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 poprostu zrobi wypalanie dpf'a statycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad88nj 0 Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Dziwi mnie to, że obroty się zwiększyły a wypalanie się nie uruchamia. Przejechałem ok tys km z czego 80% w trasie z czego znaczną część na autostradzie ze stałą prędkością 160 km/h i wypalanie się nie uruchomiło.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endriu21 0 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 Przez jakiś czas trochę dymił na biało ale teraz nawet przy obrotach 3 tys nic nie dymi. Silnik nie pobiera płynu chłodniczego (przejechane ok tys km w ciągu tego tygodnia). Problem pojawił się prawdopodobnie po tym jak auto 3 godziny stało odpalone na luzie. Wkoło auta był smród, dymił na biało. To sa objawy lejących wtrysków . Wtryski leja-auto na postoju nie przepala paliwa-leje paliwo w katalizator/dpf, tam sie to paliwo gotuje i spala w niskiej temperaturze i stąd biały dym i smród Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się