lejo1992 0 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 jakie max obroty ma wasze audi na biegu jałowym (luz)? Pytam, bo dziś troszke przepalałem swoje audi, (dziewczyna przez dwa tygodnie nim jeździła i był zamulony)na luzie moje audi można było kręcic do 5.300 obr. czy to normalne. zrobiłem to tylko dwa razy i na chwile, bo szkoda silnika mi było. mój silnik to 1.9 afn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polny 0 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 A w jakim celu kręciłeś go do takich obrotów na luzie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Illuminator 0 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 A w jakim celu kręciłeś go do takich obrotów na luzie ?? może chciał sprawdzić czy wskazówka wykona pełen obrót Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Nie kręć tak wysoko silnika na luzie bo rozwalisz sobie pompę a przy okazji rozrząd i silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Szczerze mówiąc też nie wiem co autor miał na myśli kręcąc do takich obrotów bez konkretnego celu:eusathink:Szkoda silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Silnik jak był rozgrzany to nic mu się nie stanie bo bez obciążenia pracuje na biegu jałowym. Pompa nie jest jedynie przystosowana do takich obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matyss___ 27 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 na jalowym nie sprawdzałem , bo po co?a podczas jazdy to na czerwone kiedys wskoczyłem;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatUSh 2 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 na jalowym nie sprawdzałem , bo po co?a podczas jazdy to na czerwone kiedys wskoczyłem;P a to pirat no panowie wydaje mi się że już każdy z nas na te " czerwone' wskoczył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matyss___ 27 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 żadna przyjemnośc w dieslu ..natomiast w benzynce to inna gatka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 albo pompa się ukręci albo panewka się wytłucze...ale to trzeba mieć naprawdę gówniane szczęście...ogolnie na postoju nie ma to wogle sensu... odmulanie silnika wykonuje sie dynamicznie przeciągając rpm na każdym biegu ile da rade... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Kręcenie silnika na jałowym do czerwonej kreski to totalny bezsens. Posadź dziewczynę obok i zrób rundkę jak ci koledzy radzą, na każdym biegu do 3200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Silnik jak był rozgrzany to nic mu się nie stanie bo bez obciążenia pracuje na biegu jałowym. Pompa nie jest jedynie przystosowana do takich obrotów. nie tylko, - zawory, tloki, rozrzad, panewki, rowniez. czerwonego zakresu nalezy unikac. podobnie przegazowki na luzie sa szkodliwe dla jednoski napedowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lejo1992 0 Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 myślałem że silnik bedzie miał lżej na luzie. Niestety myliłem sie. Auto było rozgrzane, niestety w mojej okolicy zawsze ruch to nie ma gdzie go rozpedzać na 4 i 5 biegu. Zawsze mam problem bo jak ona albo tata długo nim jeżdżą (oni zawsze przy 2.1 tyś zmieniają bieg na wyższy) to auto nie idzie jak powinno, jest takie zamulone czasem musze go przepalic. czasem przy ok. 3.4 tyś obr potrafi chwile przerwac i nie idzie normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Silnik jak był rozgrzany to nic mu się nie stanie bo bez obciążenia pracuje na biegu jałowym. Pompa nie jest jedynie przystosowana do takich obrotów. nie tylko, - zawory, tloki, rozrzad, panewki, rowniez. czerwonego zakresu nalezy unikac. podobnie przegazowki na luzie sa szkodliwe dla jednoski napedowej Pierw pękną główne sprężyny w pompie, szczególnie w AFN albo AHH, lub fala straci kontakt z rolkami niż sprężyny zaworowe zaczną nie wydalać Konstrukcyjnie stare kible na pompie rozdzielaczowej wywodzą się z 1.6 TD, który w serii kręcił się do 5600-6000 obr. Ale fakt faktem, nie ma co tak gazować na postoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się