Skocz do zawartości
IGNOROWANY

jakie max obroty wasz ma


lejo1992

Rekomendowane odpowiedzi

jakie max obroty ma wasze audi na biegu jałowym (luz)? Pytam, bo dziś troszke przepalałem swoje audi, (dziewczyna przez dwa tygodnie nim jeździła i był zamulony)na luzie moje audi można było kręcic do 5.300 obr. czy to normalne. zrobiłem to tylko dwa razy i na chwile, bo szkoda silnika mi było. mój silnik to 1.9 afn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kręć tak wysoko silnika na luzie bo rozwalisz sobie pompę a przy okazji rozrząd i silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc też nie wiem co autor miał na myśli kręcąc do takich obrotów bez konkretnego celu:eusathink:Szkoda silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik jak był rozgrzany to nic mu się nie stanie bo bez obciążenia pracuje na biegu jałowym. Pompa nie jest jedynie przystosowana do takich obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na jalowym nie sprawdzałem , bo po co?a podczas jazdy to na czerwone kiedys wskoczyłem;P
a to pirat :):naughty: no panowie wydaje mi się że już każdy z nas na te " czerwone' wskoczył :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo pompa się ukręci albo panewka się wytłucze...ale to trzeba mieć naprawdę gówniane szczęście...ogolnie na postoju nie ma to wogle sensu... odmulanie silnika wykonuje sie dynamicznie przeciągając rpm na każdym biegu ile da rade...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kręcenie silnika na jałowym do czerwonej kreski to totalny bezsens.

Posadź dziewczynę obok i zrób rundkę jak ci koledzy radzą, na każdym biegu do 3200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik jak był rozgrzany to nic mu się nie stanie bo bez obciążenia pracuje na biegu jałowym. Pompa nie jest jedynie przystosowana do takich obrotów.

nie tylko, - zawory, tloki, rozrzad, panewki, rowniez.

czerwonego zakresu nalezy unikac. podobnie przegazowki na luzie sa szkodliwe dla jednoski napedowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślałem że silnik bedzie miał lżej na luzie. Niestety myliłem sie. Auto było rozgrzane, niestety w mojej okolicy zawsze ruch to nie ma gdzie go rozpedzać na 4 i 5 biegu. Zawsze mam problem bo jak ona albo tata długo nim jeżdżą (oni zawsze przy 2.1 tyś zmieniają bieg na wyższy) to auto nie idzie jak powinno, jest takie zamulone czasem musze go przepalic. czasem przy ok. 3.4 tyś obr potrafi chwile przerwac i nie idzie normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik jak był rozgrzany to nic mu się nie stanie bo bez obciążenia pracuje na biegu jałowym. Pompa nie jest jedynie przystosowana do takich obrotów.

nie tylko, - zawory, tloki, rozrzad, panewki, rowniez.

czerwonego zakresu nalezy unikac. podobnie przegazowki na luzie sa szkodliwe dla jednoski napedowej

Pierw pękną główne sprężyny w pompie, szczególnie w AFN albo AHH, lub fala straci kontakt z rolkami niż sprężyny zaworowe zaczną nie wydalać:wink: Konstrukcyjnie stare kible na pompie rozdzielaczowej wywodzą się z 1.6 TD, który w serii kręcił się do 5600-6000 obr. Ale fakt faktem, nie ma co tak gazować na postoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...