wojtas8101 0 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Panowie Mam taki problem podczas jazdy Audi poczułem spaliny w kabinie. podjechałem do niby serwisu i zobaczyli ze układzie chłodniczym do EDGR-u jest dziura zaspawali mi ją po wyjechaniu od nich zapaliła mi się kontrolka swiec zarowych i miga cały czas po jednym dniu zapaliła sie kontrolka silnika na zółto podjechałem do nich na reklamacje powiedzieli mi ze uszkodził sie czujnik do spalin i mi go zamówili podobno oni go nie uszkodzili bo sa dwa a oni tam nic nie robili przy nim jednakże dziś do kompletu zapaliła mi się ulubiona kontrolka kierowców filtra czastek stałych Rany czy ktos ma na to pomysł co się tam w tym aucie dziej e??? Czy mechanicy robią mnie w .....??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Spokojnie , pewnie padł czujnik róznicy cisnien normalka przy DPF Trzeba go wymienić i przeprowadzic procedure wypalania filtra . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas8101 0 Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Ale czy oni mogli go uszkodzic czy samo sie to zrobiło ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Ale czy oni mogli go uszkodzic czy samo sie to zrobiło ?? Raczej nie mogli uszkodzić jego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas8101 0 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 No i po kłopocie wymienili wszystko zgasło ale mam wrażenie ze auto słabiej Ciągnie do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Może go przegoń? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Sprawdź jak "ciągnie" do tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Jedyne co mogli zwalić mechanicy to spawać chłodnicę spalin bez odłączenia akumulatora i przypuszczam, że nawet im to do głowy nie przyszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik123 3 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Jedyne co mogli zwalić mechanicy to spawać chłodnicę spalin bez odłączenia akumulatora i przypuszczam, że nawet im to do głowy nie przyszło. widziałem taki przypadek, jedz poza miasto, dajesz 3 i tak 4000obrotów przez kawałek potem daj mu w du..sko i będziesz miał porównanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas8101 0 Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 dałem już rade na szczescie dzięki wielkie za pomoc panowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się