Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odchodzi klar


dobis

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, byłem wczoraj na myjni ręcznej. Na początek naniosłem pianę a potem wysokim ciśnieniem myłem auto. Podczas spłukiwania zauważyłem, że na masce tak jakby łuszczył się lakier ale, że było zimno mówię może to lód się zrobił. Podjechałem po myciu do sklepu, auto stało na słońcu i po wyjściu patrzę, że to nie lód tylko klar całymi płatami schodził. Czy ktoś miał podobną sytuację? Od czego mogło się to zrobić? I maska do roboty :facepalm:

IMAG0655.jpg

IMAG0656.jpg

<br /><br />

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż nie chce mi się wierzyć, że oryginalny lakier zszedł podczas mycia. Może jednak poprzedni właściciel lakierował maskę? I chyba nie zrobił tego odpowiednio, może za późno położył klar?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No masakra. Byłem u Janisza i u Ducha, stwierdzili, że maska była nowa i lakierowana, musiał być źle położony klar i dlatego odchodzi. Najgorsza opcja cenowa to 900 PLN :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

900 za lakierowanie maski? Trochę sporo :kwasny: Może popytaj jeszcze innych lakierników? Z tego co słyszałem, to za maskę wołają od 300 do 600 zł, w zależności od warsztatu i jakości wykonania :) No chyba że tu podnoszą cenę ze względu na schodzący klar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sama maska ok 600 ale, że kolor jest niewdzięczny to może zajść konieczność cieniowania błotników koszt 300.:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli razem z błotnikami to by się zgadzało. Może spróbuj poszukać maski w Twoim kolorze? Jeśli błotniki nie były wcześniej malowane, to nie będzie się rzucać w oczy? Różnica w odcieniu między maską a błotnikami jest mniej widoczna niż np. między błotnikiem a drzwiami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

echh nie cieniuj błotnikow, bo to widac bedzie, jak kto sie zna..... cieniowanie nie całosci jest tylko gornej czesci do maski, by kolor wchodził, a dół stary bedzie....

---------- Post dopisany at 18:20 ---------- Poprzedni post napisany at 18:19 ----------

ii gdzie to tyle za lakierowanie maski biora..?? rany.... skad ta cena :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry warsztat weźmie 400-500. Wiem że można taniej, sam kiedyś malowałem za 300, ale efekt końcowy nie był olśniewający :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w wersji "tanio" już z resztą było malowane i widać skutki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam już doświadczenie "tanio". Wiem, że za dobrą usługę niestety trzeba zapłacić. Cudów nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najczęstrzą przyczyną "schodzącego" lakieru bezbarwnego jest przesuszona baza (kolor) to znaczy zbyt długi odstęp czasu pomiedzy położeniem koloru a bezbarwnego , następnie niewłaściwe przygotowanie powierzchni oraz jeśli warsztat nie pracuje na jednym systemie czyli podkład od jednego producenta baza od drugiego a bezbarwny lakier od trzeciego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

400 - 500 to nie jest tanio... 900 za element to lekka przesada. Ale że originalny clar schodzi to nie chce mi sie wierzyć... Może jednak było malowane... Poprzyglądaj sie dobrze. Czasem tak jest że po kilku latach wychodzi bolesna prawda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak był mierzony miernikiem to grubość oryginał:naughty:... bo maska cała wymieniona:facepalm: stąd ten odchodzący klar. I tak jak mówisz odiss, prawda zaczyna wychodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz jak polakierujesz drugi raz to już "oryginalnej" grubości nie zachowasz:wink: chyba że zedrzesz stary lakier

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz jak polakierujesz drugi raz to już "oryginalnej" grubości nie zachowasz:wink: chyba że zedrzesz stary lakier

innej opcji nie ma ,jeśli chce się zrobić dobrze należy usunąć łuszczącą się powłokę do zera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz jak polakierujesz drugi raz to już "oryginalnej" grubości nie zachowasz:wink: chyba że zedrzesz stary lakier

Auto jest do jeżdżenia a nie posiadania oryginalnej grubości lakieru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz jak polakierujesz drugi raz to już "oryginalnej" grubości nie zachowasz:wink: chyba że zedrzesz stary lakier

Auto jest do jeżdżenia a nie posiadania oryginalnej grubości lakieru

A kto Ci każe posiadać oryginalną grubość? :facepalm: Nie rozumiem co wnosi tu Twoja wypowiedź.

Można tez jeździć przecież z odchodzącym klarem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...