dobis Opublikowano 14 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2012 Ma być właśnie "zjechane' do gołej blachy, żeby nie było takiej samej sytuacji. Dziwi mnie tylko, że po takim czasie dopiero to wyszło. Tak jak pisałem auto mam ponad 2 lata. I nic przy przodzie nie robiłem.
giena Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Dziwi mnie tylko, że po takim czasie dopiero to wyszło. Tak jak pisałem auto mam ponad 2 lata. I nic przy przodzie nie robiłem. dopóki nie było większego odprysku wszystko było ok a potem to już leci , wczoraj miałem na warsztacie podobny przypadek usuwałem klar skrobakiem ,odchodziło pasami <br /><br /> tak jak piszesz w takich przypadkach usuwamy do zera
iwadrian Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 No może do blachy to nie ma konieczności, chociaż pewnie się przetrzemy w paru miejscach. Wystarczy pozbyć się klaru, to co zostało dobrze zmatować papierem 400 na sucho bączkiem i położyć podkład. Po wyschnięciu podkład wyszlifować na sucho 400-500 poprawić 800 na mokro i można kłaść nowy lakier. Podobną operacje przeprowadzałem wielokrotnie ( na swoim aucie też). w tym wątku temat był przeze mnie poruszany: http://a4-klub.pl/warsztat-zrob-to-26/all-naprawa-porysowanej-powloki-lakierniczej-118858/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się