Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwny odgłos i trzesienie w przedziale 1800-2100 obrotow


ziomek0101

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Koledzy co to może być, że jak na 3,4 ,5 biegu gwałtownie wcisne gaz w przedziale obrotów od 1800-2100 słychać takie charczenie jak by i trzesie całym samochodem... a po wyżej tych obrotów jest cicho... wymieniane miałem poduszki silnika... Juz mnie to zaczyna denerwować bo wydaje taki dzwiek od okolic prawej strony silnika....

---------- Post dopisany at 21:05 ---------- Poprzedni post napisany at 14:52 ----------

Moze to byc wina plecionki przed katalizatorem??????Miał ktos taki objaw?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to ty...troche nie kompletnie mi pisałes o problemie. plecionka jak jest padnieta to problem by był nie zaleznie od biegu. 3,4,5 bieg a jak przyspieszasz równomiernie ni zadajac 100%gazu tylko tak na 3/4... to co sie dzieje...? sa drgania czy jest spokuj bo jesli jest róznica to tu juz moze byc nastawnik pompy lub sprzęgło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale sprzegło miałem robione w sierpniu wiec pewnie sprzeglo odpada, chodz zostawiłem stary docisk bo był jak nowy(przebieg 197 tys km). Tarcza tez jeszcze nadawala sie na jezdzenie ,ale jak juz mialem skrzynie rozebrana to wymieniłem tacze na LUK.

I własnie jak normalnie daje delikatnie gazu i przyspieszam to chodzi wszytsko super,nic nie szarpie,nie drga. Tylko jak jade np na 4 biegu 60km/h i wcisne gwałtownie gaz i od przedzialu 1700-2000 obrotow wydobywaja sie dziewne drgania i odgłosy jak by cos było odkrecone;/ i własnie tylko w tym przedziale obrotów... bo jak juz minie 2000 obrotow i wciskam do podlogi jest cicho... Jeszcze dodam że miałem wymienane poduszki silnika bo na zimnym zilniku mi szarpał.Troche to pomogło ale dalej podszarpuje... ale jak przejade kawałek jest juz dobrze... Juz nie wiem czego sie złapać.. Bo dziwne własnie jest to że w pdzedziale tych obrotow tylko tak robi.jak by była plecionka walnieta to cały czas by tak drgało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej obstawiam połączenie plecionki + nastawnik do czyszczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a dużo trzeba rozkrecać żeby ten nastawnik wyciagnać i przeczyscic??? Pompe paliwowa trzeba wyciagac??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a dużo trzeba rozkrecać żeby ten nastawnik wyciagnać i przeczyscic??? Pompe paliwowa trzeba wyciagac??

Nie trzeba pompy wyciągać. W dziale warsztat jest wszystko opisane. Warto sprawdzić jeszcze poduszki pod silnikiem i skrzynią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a dużo trzeba rozkrecać żeby ten nastawnik wyciagnać i przeczyscic??? Pompe paliwowa trzeba wyciagac??

Tu sobie zobacz na czym to polega ,Nie jest to taka prosta sprawa ale do zrobienia ......

Zaloguj się

albo tutaj

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-czyszczenie-nastawnika-pompy-vp37-lishoo-61251/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poduszki pod silnikiem miałem wymienane miesiac temu... koledzy jest taka opcja że jak jedzie ze mna jakis pasażer to te drgania sa mniejsze i ciszej wszytsko drga... Czyli mozliwe że to plecionka tak hałasuje ????? Pierwsze co to zaczne własnie od plecionki. Bo jechałem teraz z ojcem i te drgania były cichsze,a jak jade sam to sa głosniejsze i silniejsze...;/ A z nastawnikiem narazie zostawie ten temat bo pali mi na dotyk i nie szarpie podczas jazdy ani obroty nie skacza... zreszta przebieg mam oryginalny 198tys km ... to watpie żeby nastawnik juz sie zabrudził;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nastawnik zazwyczaj pada przy 300 z małym + wiec jeżeli na 100% masz 200tys to nie powinno być to. chociaż ja nie wierze w przebiegi 200tys w aucie z 96' :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nastawnik zazwyczaj pada przy 300 z małym +

Zależy od pompy i co było do niej wlewane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg jest oryginalny bo kupiłem samocod od ojca a on kupił z niemiec w 98roku i miał przebieg 40 000 km i on od czasu do czasu jezdzil ta audica wiec przebieg jest na 100000% taki :) a znacie kogos kto dobrze i niedrogo na PODKARPACIU czysci te nastawniki??? Pierwsze co to zaczne od tej plecionki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz to możesz wysłać mi swój nastawnik i Ci go wyczyszczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie nastawnik zostawie na sma koniec.. pierwsz plecionke wymienie. Mam jeszcze jeden problem. Dzis zauwazyłem że wycieka mi olej gdzies z okolic chłodniczki oleju... Co musze tam wymienic żeby wyeliminowac wyciek? Nowa chłodniczke trzeba kupic? Czy sa tam uszczelki jakies???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i wystarczy go wyminic tylko i nie bedzie juz lało??Wlasnie teraz wrociłem z kanału i dokładnie sie przygladnalem skad jest wyciek i własnie tylko ty gdzie ta chłodniczka olejowa.Koło odmy jest suchutko... Kolego to mowisz ze sam oring wymienic i ma byc spokoj????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście nigdy tego nie robiłem ale widziałem, jak chłopaki na forum audi 80 to wymieniali. Groszowe sprawy, guma rozpada się ze starości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...