zen86 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Witam, mam pewien problem z ubytkiem płynu chłodniczego. Mianowicie po zagrzaniu się do 90 stopni nie uruchamiają się wentylatory tylko płyn zaczyna parować i wydobywa się przez odpowietrznik znajdujący się na dole zbiorniczka. W kabinie ciepło jest. PółFis zauważył tylko ubytek płynu i zasygnalizował, a gdy dolałem błąd zniknął. Co to może być ? Błędy odczytane z 08 i 18. 1 Fault Found: 00825 - Drivers Seat Heating Element (Z6) 36-00 - Open Circuit 3 Faults Found: 16727 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too High P0343 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16500 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0116 - 008 - Please Register/Activate - Intermittent 16523 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0139 - 004 - Please Register/Activate - Intermittent Po dolaniu i znów zagrzaniu do 90 - płyn znikł - tym razem nie wylatywał dołem zbiornika, w kabinie wiało zimnym. Oleju nie przybyło. Białej mazi nie ma.
Golem1 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Na początek wykasuj sobie błędy i sprawdź czy wracają,pozatym sprawdź sobie czujniki temp. czy dobrze wskazują i zrób test wentylatorów czy startują. Sprawdź też sobie czujnik wałka rozrządu lub czy masz go dobrze ustawiony.
zen86 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2012 Ten pierwszy błąd z modułu 08 wraca po skasowaniu. A jak sprawdzić czujniki tem i wentylatory ?
Golem1 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 ten pierwszy błąd dotyczy ogrzewania fotela kierowcy(pewnie padła mata), natomiast czujnik sprawdź w silniku grupa 07 i instrumentach 03 i porównaj wskazania czy są podobne z tymi co masz na zegarach najlepiej dokonać tego porównania na zimnym jak i rozgrzanym silniku. Test wentylatorów zrób w tescie wyjść silnika lub klimatyzacji.
zen86 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2012 Dzięki Golem. Testów nie mogę wykonać ponieważ nie posiadam aktywnego vagcoma. Moja witaminka nie działa. Wyskakuje error checksum. Póki co ściągnąłem osłonę silnika i wyleciało trochę płynu. Więc jest szansa że to wyciek. Osuszam spód aktualnie. Tylko nadal pozostaje pytanie dlaczego nie włączyły się wentylatory przy 90. Muszę zdobyć witaminkę i zrobię test. Ma ktoś ? Mata akurat działa. Chyba że nie na całej powierzchni. Albo za wolno się nagrzewa - nie sprawdzałem dla porównania z drugą.
Golem1 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Sprawdź soboie czy siedzenie i oparcie grzeje prawidłowo a najlepiej jak bedziesz miał dobrego vaga to wejdź w bloki pomiarowe i zobacz sobie jakie temp. uzyskują nie poamiętam który to kanał ale okna masz opisane więć szybko znajdziesz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się