prezesik18 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Cześć, u ojca w afn silnik dość długo się nagrzewa, ogrzewanie też wcale nie powala. Temp na zewnątrz -6 Sprawdziłem vagiem na zimnym silniku: 01-Engine: 007; Fuel Temp 8,1C Intake Air Temp -1,8C Coolant Temp 3,6C 17-Instruments: 003 Coolant Temp 30C Po rozgrzaniu silnika (koło 7km), wskazówka temp cieczy w liczniku stoi pionowo. Odczyty: 01-Engine: 007; Fuel Temp 30,6C Intake Air Temp 9,9C Coolant Temp 76.5C 17-Instruments: 003 Coolant Temp 81,0C Daje tu log z jazdy (rozgrzewania silnika) : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM potem przełączyłem na 17-Instruments: 003 i kontynuowałem jazdę: 17-Instruments: 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Czujnik czy termostat? ---------- Post dopisany 10-12-2012 at 21:03 ---------- Poprzedni post napisany 09-12-2012 at 17:25 ---------- Pomorze ktoś?
wojtek26 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Czujnik temp do wymiany zobacz jak skacze temp podczas nagrzewania, ja miałem podobnie po wymianie czujnika skończyły sie problemy. Chociaż i tak temp na wskaźnikach bedzie szybciej wskazywac 90 niz widzi to ECU.
prezesik18 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2012 Dzięki za odpowiedź, jakiej firmy czujnik polecasz? Zamienniki są coś warte, czy od razu inwestować w oryginał? ---------- Post dopisany at 21:18 ---------- Poprzedni post napisany at 19:02 ---------- Z tego co widziałem to były 2 rodzaje stosowanych czujników o numerach 059 919 501 i 059 919 501A, czym one się różnią i czy jest różnica który zamontuje? Zastanawiam się nad podmianką czujnika z mojego ADR w celu sprawdzenia czy się sytuacja poprawi.
MASATO Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 059 919 501 jest na kwadratową wtyczkę (ten powinien być do twojego auta) 059 919 501 A półokrągła wtyczka
prezesik18 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2012 wielkie dzięki W weekend sprawdzę czy takie same siedzą, ale pewnie nie, ja mam Audi styczeń 1996, a ojciec ma paska z grudnia 1997, vinu niestety nie mam zapisanego. Co najlepiej odkręcić aby spuścić cały płyn chłodniczy z AFN? Termostat?
grzegorzmen Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 ja bym odkręcił tylko korek od zbiorniczka żeby spuścić ciśnienie a jak zimny to bez odkręcania korka ,wyciągasz czujnik wkładasz nowy może z 100ml płynu ci wyleci. (tak to wyglądało u mnie w AFN-ie) No chyba że chcesz później odpowietrzać to można spuścić . W chłodnicy powinien być korek odkręcasz i spuścisz wystarczającą ilość żeby nic nie stracić płynu.
prezesik18 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2012 Chodzi mi o spuszczenie całego płynu z układu, chce zalać nowy. Czy jak wyjmę termostat to wyleci wszystki płyn?
rikardo Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Chodzi mi o spuszczenie całego płynu z układu, chce zalać nowy. Czy jak wyjmę termostat to wyleci wszystki płyn? Przypuszczalnie coś tam zostanie ale niewielka ilość, sam w ten sposób wymieniałem więc śmiało możesz go wypuścić przez termostat.
tomek20stencel5 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Wyjmujesz termostat i dolny wąż chłodnicy i powinno wsio wylecieć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się