michuthebest Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Witam prosba o analize logow : dynamiczne 010 i 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM dodam ze mam jeden blad : -01265 exhaust gas recirculation value (n18) ale to chyba dlatego ze mam zaslepiony egr. Auto nabylem jakis miesiac temu.. Od poczatku swista na jalowy biegu jak i podczas jazdy dosyc denerwujaco i glosno:/ w okolicach turbo i kolektora ssacego ktorego czyscilem ale przed i po jest tak samo, wymienilem wszystkie wezyki od podcicnienia. Dodam ze mam dosc duzo oleju w dolocie czyzby turbo puszczalo?? luzy na wirniku praktycznie zadne. :<
ciahciah Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 turbo odlatuje, a im głośniej wyje tym bliżej jego końca, zrób loga 011d ze zdjętym wężykiem z gruszki na jałowym śwista bo wirnik ma za duży luz i bicie, jedyne co możesz zrobić nie wyjmując turbo zdjąć muszle zimną i umyć naftą wirnik i wszystko w koło, jak zmieniałeś olej na inny lepszy to obowiązkowo trzeba myć koło kompresji bo osad po starym oleju zaczyna schodzić z wirnika nie równomiernie przez co wirnik traci wyważenie i zaczyna trzeć o ścianki co właśnie objawia się świstaniem/piszczeniem jak olej jest ten co był można bawić się w wyważanie, koszt mały, choć jak mówisz że turbo jest już głośnie to miesiąc do roku i padnie
michuthebest Opublikowano 19 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2012 A wiec tak nie mam nieszczelnosci w ukladzie dolotowym swiszczenie napewno pochodzi z turbiny podczas logu w basic setting pozycja 011 kiedy przelaczalo sie tak off on to raz glosnij i raz ciszej, wiec obstawiam turbo. Ale co dokladnie, i w ogole czy autko jest sprawne zrobilem wszystkie logi, auto ma przejechane 200432 tys. z ksiazka sprawdzane w aso Logi: dynamiczne 000 , 001 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 , 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 008 , 010 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM statyczne: 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 001 , 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 007 , 013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 014 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM bs: 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Prosze o opinie czyzby na weekend szykowal sie z czyszczeniem zmiennej geometri, aha i wytarlem wczoraj olej w dolocie i dzisiaj znow troche jest, czuje ze turbo puszcza, czy moge to osobiscie wymienic jakies uszczelniacze albo cos? turbo nie ma zadnych luzow !!!! nawet nie moglem wyczuc palcami, wiec??
ciahciah Opublikowano 25 Grudnia 2012 Opublikowano 25 Grudnia 2012 w 011 basic setting turbo ma raz głośniej raz ciszej pracować, tak ma być, a że u ciebie jest głośno to przez drożny wydech, możesz wstawić nowy katalizator i tłumiki ale czy warto - nie:) logi zawsze robi się pojedynczo a nie 3 na raz nie wolno cisnąc auta do puki nie osiągnie temp. 90C, na zimnym gniecenie szkodzi przede wszystkim turbinie logi ok, za rok lub pół możesz zrobić znowu logi w celu sprawdzenia czy nic się nie zepsuło bo na tą chwile szafa gra, wymieniaj olej w termin(najlepiej co 10tys km), nie gnieć na zimnym a turbo jeszcze posłuży pomimo że może być już na wykończeniu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się