SylverStone Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Wczesniejszy temat troche sie wykruszył dlatego załozyłem podobny.Wiele problemów zlikwidowałem (szarpanie,dławienie,brak mocy)ale problem ze ssaniem niestety dalej wystepuje.Jest on o tyle dziwny że wiem kiedy sie ssanie właczy a kiedy nie.Gdy auto zimne to ssania nie ma,gdy odpale i zgasze i odpale je ponownie za 30minut czy godzine to ssanie sie włacza.Gdy pojezdze w ciągu dnia i potem będe odpalał to także ssanie na zimnym bądz wystudzonym jest. 1-Czy winny może być filtr paliwa? (czesto jezdziłem na rezerwie) 2-Czy winna może być przepustnica (w środku w plastikowej obudowie cos mi lata,coś jak gdyby jakis grzybek zapadka)Czy przepustnica na zimnym silniku dostaje sygnał że ma zwiekszyć obroty czy coś innego tą dawką steruje. 3-Dolot na co i gdzie zwrócić uwage? Może jakieś inne sugestie (świece,cewka,przepływomierz,czujnik temp cieczy wymieniony,przepustnica czyszczona adoptowana,komputer nie podaje bledów)
jaro0606 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Opublikowano 20 Grudnia 2012 ja bym stawiał na punkt 2 ewentualnie jakieś podciśnienia spróbuj podpiąć się pod vaga może coś wywali
SylverStone Opublikowano 20 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2012 A powiedz przepustnica otwiera się na ssaniu przez co obroty są wyższe czy przepustnica ze ssaniem nie ma nic wspólnego?
sokal Opublikowano 20 Grudnia 2012 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Może być to przepustnica, gdzieś na forum są zeszyty szkoleniowe Audi z których wynika że te przepustnice są sterowane elektronicznie (układ przy przepustnicy) pod względem temperatury (ssanie), więc możliwe że w tym tkwi problem. Jeśli się mylę to niech mnie koledzy poprawią
Marc!n Opublikowano 20 Grudnia 2012 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Mam dokładnie to samo ale mi wywala ciągle błąd sondy więc myślałem, że to przez to (prawdopodobnie padło podgrzewanie bo sonda testy przechodzi pozytywnie). Jutro sprawdzę kąt uchylenia klapy przepustnicy w kanale 3 raz po odpaleniu bez ssania a następnie z ssaniem i napiszę. Dobrze było by porównać z kimś kto tego problemu nie ma w tym silniku (mój to ANB). Czujniki temperatury raczej w porządku bo żadnego błędu nie ma, choć muszę przyznać, że problemy z ssaniem zaczęły się gdy na zewnątrz robiło się coraz zimniej. Z resztą jak sam napisałeś gdy silnik trochę pochodzi i się nagrzeje ssanie się załącza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się