Kamillo1992 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Koledzy mam takie pytanie czy przez wtryski samochód będzie kopcił na Lekko niebiesko ???
Mauros88 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 bardziej na czarno by kopcil. Nie znika Ci olej czasem z silnika? Niebieski bardziej na przepalony olej wyglada
Kamillo1992 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2012 Właśnie poziom oleju jest w normie nic nie ubywa tylko czuć przy tym dymie jak by ropę
trepek Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Zły kąt wtrysku, jak ustawisz kąt jak trzeba to zniknie poddymianie. Masz za późny i występuje spalanie ON w zbyt niskiej temp. Dlatego olej silnikowy też na niebiesko dymi bo się spala w za małej temperaturze.
Kamillo1992 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2012 Kod silnika to 1Z jak dam radę to w poniedziałek Pojadę do mechanika i zobaczy mi kąt wtrysków Jeżeli mi to nie pomoże to pewnie wymiana wtrysków czy tylko uszczelniaczy ?? ---------- Post dopisany at 00:57 ---------- Poprzedni post napisany at 00:57 ---------- A fakt na 1/2 zbiornika robię 450 km ---------- Post dopisany at 00:59 ---------- Poprzedni post napisany at 00:57 ---------- I w tym rzecz że stan oleju norma nic nie ubyło od wymiany kolega mi powiedział że wina może leżeć po stronie wtrysku
trepek Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Nie kąt wtrysków tylko wtrysku :-) I wtryskiwacze nie mają nic do tego, ustawia się go pompą wtryskową.
Wajsik86 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 zrób jakieś foto albo filmik jaki to ma kolor to Ci coś powiemy:wink: Nie spalone paliwo to taki bardziej stalowy kolor,druga sprawa dymi cały czas czy tylko jak dodajesz gazu?
trepek Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 W zależnośći od kątu wtrysku jest inny kolor, albo za niska temp spalania albo za dużo azotanów w procesie spalania.
Kamillo1992 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2012 Jak dodaje gazu pokazuje się najpierw niebieski a potem czarny ale dużo mi pali zauważyłem a jeżeli ktoś napisze że może wina turbiny to jest sprawna w 100 % oraz Kompresja jest ok
Wajsik86 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 tak jak trepek pisze kąt wtrysku jaki masz bo to najłatwiej sprawdzić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się