smoku666 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Witajcie, od kilku dni mam problem z palącym się non stop ESP i czasami ABS sterownik pokazał błędy 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 37-10 - Faulty - Intermittent 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 35-00 - - próbowałem przeprowadzić adaptacje tym sposobem: Wchodzimy do grupy 03-ABS Brakes, Wchodzimy do : [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° (tutaj mam wartość prawidłową 0.0 przy kierownicy ustawionej prosto) [Done, Go Back] Adaptacja (przy wyprostowanych kolach/ustawionej kierownicy) [Login - 11] Wpisz 09559 [Do It!] [basic Settings - 04] (tutaj raz mi zadziałało a tak to ciągle pokazuje error i nie mogę nic zobaczyć żadnej wartości ) Group 001 [Go!] [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Problemów z Akumulatorem nie mam, proszę o info gdzie dokładnie pod kierownicą jest ten czujnik i jak się do niego dobrać...... z góry bardzo dziękuje
Stichy Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Tasma lub modul kierownicy - ale stawiam na modul
Stichy Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Mialem cos podobnego - nie moglem skalibrowac - wymienialem tasme i nic wiec podmienilem modul i po klopocie Oby tasma - tansze:wink:
smoku666 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2012 próbowałem skalibrować kilka razy.. i ni ch**a:kwasny: pokazuje ciągle "NOT OK" nawet bezpieczniki wyczyściłem itp i lipa... chyba pozostaje wymiana ;/
smoku666 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2012 Sprawdzales numery? sprawdzę jak tylko wrócę z 'TYRY' numer modułu będzie pod ABS czy gdzie ?
smoku666 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2012 odczytałem z 16 -steering wheel: vag number 8E0 953 549 N shop wsc 63251 component coś tam 0611
yaboo Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Witajcie,od kilku dni mam problem z palącym się non stop ESP i czasami ABS sterownik pokazał błędy 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 37-10 - Faulty - Intermittent 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 35-00 - - próbowałem przeprowadzić adaptacje tym sposobem: Wchodzimy do grupy 03-ABS Brakes, Wchodzimy do : [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° (tutaj mam wartość prawidłową 0.0 przy kierownicy ustawionej prosto) [Done, Go Back] Adaptacja (przy wyprostowanych kolach/ustawionej kierownicy) [Login - 11] Wpisz 09559 [Do It!] [basic Settings - 04] (tutaj raz mi zadziałało a tak to ciągle pokazuje error i nie mogę nic zobaczyć żadnej wartości ) Group 001 [Go!] [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Problemów z Akumulatorem nie mam, proszę o info gdzie dokładnie pod kierownicą jest ten czujnik i jak się do niego dobrać...... z góry bardzo dziękuje kolego przed kalibracją skręcasz kołami w lewo i prawo o ok 30 stopni, i login jest 40168 a nie 09559 czasami trzeba powtórzyć procedurę kilka razy bo nie zawsze czujnk kąta skrętu da sie skalibrować od strzała... ze strony Ross Techa.. Steering Angle Sensor (G85) Calibration Before starting the procedure turn the steering wheel at least 30 ° left and back straight ahead. [Meas. Blocks - 08] Group 005 Field 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ±5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Enter 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] [Fault Codes - 02] All fault codes should have disappeared. [Done, Go Back]
avdikezop Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Witam! Odświerze troche temacik. Mianowicie borykałem sie ostatnio z tymi błędami i okazało sie ze nie pomagała adaptacja kalibracja itp. Co sie okazało problem tkwi w samym module a dokładnie lut łączący czujnik skrętu kierownicy robi sie tam korozja i słabo przewodzi. Ja poprawiłem luty w module i czujniku i jak na razie problem znikł. Oczywiście po całej akcji adaptacja wykonana. Co do wcześniejszych wypowiedzi to uważam ze sama taśma nie wpływa na czujnik skrętu bo on nie ma nic wspólnego ważne tylko jak jest ustawiona taśma ( odpowiedni punkt na wprost) sama taśma pełni funkcje przekazania do modułu info o poduszce, klakson i przełącznikach na kierownicy. Pozdrawiam mam nadzieje ze komuś sie przyda i nie bedzie musiał wymieniać modułu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się