JanekAudi666 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Witam napisałem pewien w post ale nikt mi nie odpowiedział wiec robie nowy temat a mianowicie Mam problem w Mojej A4 B5 95r. wszystko było ok klimatronik działał jak nalezy ale nagle przestał reagowac na regulacje temperatury, czy jest LO czy HI czy inna temperatura ustawiona to i tak leci gorące.. z tego co tu wyczytałem to prawdopodobnie silniczek który steruje tą klapką ciepło zimno znajduje sie pod schowkem ten który oznaczony jest na zdjeciu nr 2 http://s11.postimage.org/db5eqtsib/DSC_0300.jpg sprawdziłem i rzeczywiscie sie nie rusza, zdjełem ciegno przestawie reczne to jest zimne a silniczek stoi, mam jeszcze jedną wątpliwosc bo w bezpiecznikach znalazłem jeden taki zmostkowany kawałkem drucika, jak przestało działac te regulowanie ciepła zimna to i znikło podswietlenie przełaczników górnych miedzy innymi od regulacji swiateł i wszystkie guziki od klimatronika również przestały świecic. czy jest taka mozliwosc ze przez ten zmostkowany bezpiecznik moze gdzies przypadkowo zrobiło mi sie zwarcie jak cos robiłem i zamiast spalic sie bezpiecznik to spalił sie jakis przekaznik ??
wojtek79 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Nie napisałeś który to bezpiecznik. A co znaczy "zmostkowany"? że spalony bezpiecznik został naprawiony drutem (jak tak to czym prędzej go wymień)czy też ten bezpiecznik został połączony drucikiem z czymś innym? Co do braku regulacji ciepło-zimno to załóż to cięgno z powrotem, podepnij VAG i zrób adaptacje silniczków, niech sobie przęjdą w krańcowe położenia i powinno pomóc.
JanekAudi666 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2013 bezpiecznik ktos zdrutował poprostu, musze jechac do kumpla podpiac pod vaga ale co z tym podswietleniem ?
wojtek79 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Podaj numer tego zadrutowanego bezpiecznika. Mam nadzieję że już go wymieniłeś na taki jak ma być, bo prędzej się auto spali jak zadrutowany bezpiecznik
JanekAudi666 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2013 Jutro Ci podam i wielkie dzieki ze chociaz TY potrafisz pomóc bo czekałem ładnych pare dni i napisałem pare postów i nic, a pozatym to mam drugi klimatronik i ten silniczek który odpowiada za tą klape ciepło zimno moze to zmienic i zobaczyc czy działa ? czy bez VAG a nic to mi nie da ?
wojtek79 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Możesz spróbować wsadzić inny klimatronik i sprawdzić ale osobiście najpierw podpiąłbym VAG bo może się udać to uruchomić i nie będziesz musiał rozkręcać tego wszystkiego.
JanekAudi666 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2013 na Vag-u pokazało mi stały bład silniczka cos tam silniczek zablokowany lub brak napiecia od klapy tej ciepła zimna i jeszcze potencjometru tego silniczka, czyli on jest do wymiany ?
wojtek79 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Silniczek zablokowany lub brak napięcia - to dwie różne przyczyny niedziałania silniczka które podaje VAG. Silniczek niekoniecznie do wymiany ale może do przeczyszczenia. W końcu ma on już "naście" lat. Jeśli masz taki na podmianę to wymontuj ten niedziałąjący i wstaw dobry, zobaczycz czy ruszy. Jeśli będzie OK to spróbój stary rozebrać i zobaczyć czy nie ma tam brudu który go zablokował.
JanekAudi666 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2013 silniczek rozebrałem i wszystko jest ok przeczysciłem potencjometr ina rozebranym podłaczyłem i raz na 20 jak sie bawiłem ustawieniami temperatury ruszał, zmieniłem silniczek i było to samo, to gdzie jest teraz przyczyna ? moze ten bład brak napiecia cos podpowie Tobie bo mi to nic nie mówi ? moze panel ? niewiem juz sam
wojtek79 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 A jest dobry styk na połączeniach? (kostka silniczka, kostki panelu) Może gdzieś coś jest zaśniedziałe albo któryś kabel gdzieś ukiwany i raz jest styk a 10 razy nie ma. A czy ten twój zapasowy silniczek zachowuje się tak samo? P.s. Jak podpinałeś VAG to sprawdziłeś tylko błędy czy robiłeś kodowanie klimatronika? Może są też jakieś "zimne luty" w samym panelu ale to trudne do zdiagnozowania. W sumie jak masz drugi panel to możesz spróbować go podpiąć i zobaczysz co będzie.
JanekAudi666 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2013 niewiem zmieniałem silniczki kostki itp itd zamieniałem miejscami i raz działało raz nie sprawdze moze drugi panel
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się