Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

jaki teraz mam zamontowac silnik ?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

siemano.. Mam takie pytanko, tylko zaznaczam z gory ze jestem troche 'amatorem' i moze to i jest banalne pytanie, ale dopiero jutro bede sie widzial z mechanikiem , a chcialem wiedziec co nieco wiecej juz dzis;)

Otoż, musze zakupic silnik (auto odzyskalem po kradziezy, komputera tam tez brak, to byl silnik BPW 2.0 tdi 06rok) noooo i mam takie pytanie, czy ja koniecznie teraz musze kupic ten BPW ? skrzynie biegow (manual) tez odzyskalem, mam rowniez caly przod auta(chlodnice wszystko)

Jak to teraz wyglada? moge obojetnie jakie 2.0 tdi bo komputera brakuje,, czy jak to jest... sory za amatorszczyzne. i dzieki za odpowiedz ! pozdrawiam

Opublikowano

Jak miałeś BPW to łatwiej będzie tam wrzucić 1,9 AVF-a lub AWX-a , niż któryś z szesnastozaworowych 2,0 TDI.

BPW to "rozwiercony" na 2,0 1,9 PD, poza tym różni się osprzętem i ma dołożone wałki wyrównoważające.

Opublikowano
  • Autor

ahaa dzieki. ale to rozumiem ze nie ma problemu jak wrzuce jakis 2.0 i do tego komputer ,bo myslalem o tym BRD ; to podejdzie mi tam wszystko? z ta skrzynia itp.. powiem szczerze nie chce 1.9

Opublikowano