Johanus Opublikowano 30 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2008 tez slyszalem o takim przypadku- moj kolega rownież po ostrym hamowaniu wjechal w kalużę i czekala go wymiana tarcz...
gregory.88 Opublikowano 1 Lipca 2008 Opublikowano 1 Lipca 2008 Jeżeli chodzi o jazdę na sypiącej się tarczy sprzęgłowej to ja bym nie ryzykował. Jak utworzą się rysy na kole dwumasowym lub docisku (efekt podobny do zużytych tarcz hamulcowych) to dopiero wtedy są koszty naprawy. Ponadto sprzęgło jest elementem bardzo wysokoobrotowym i gdzy czujesz już takie drgania to przy słabym silniku może być gwoździem do trumny przy dłuższej jeździe. Wszystko zależy jak bardzo jest ono zniszczone ( drgania ), możesz zaufać jakiemuś mechanikowi i jeździć przez tysiąc km lub więcej z myślą czy wytrzyma lub je poprostu wymienić i mieć najniższe możliwe koszty i spokojną głowę.
Johanus Opublikowano 2 Lipca 2008 Autor Opublikowano 2 Lipca 2008 orientujecie sie jaki jest koszt wymany sprzegła? i od razu spytam o koszt wymiany klockow plus tarcz?[br]Dopisany: 02 Lipiec 2008, 08:14 _________________________________________________I jeszcze mam pytanko odnosnie sprzegła: czy w wypadku gdy odczuwam drgania po delikatnym nacisnieciu ( a w zasadzie dotyku) pedału sprzegla moze byc to przyczyną w czasie jazdy latania drazka zmiany biegow oraz drgan auta?Chce sie upewnic aby nie wydac kasy na sprzeglo czy co gorsza dwumasa. 2. Jaki objaw jest z ta plecionka?czy to na postoju tylko szarpie czy w czasie jazdy także?
lukas_02 Opublikowano 2 Lipca 2008 Opublikowano 2 Lipca 2008 orientujecie sie jaki jest koszt wymany sprzegła? i od razu spytam o koszt wymiany klockow plus tarcz?[br]Dopisany: 02 Lipiec 2008, 08:14 _________________________________________________I jeszcze mam pytanko odnosnie sprzegła: czy w wypadku gdy odczuwam drgania po delikatnym nacisnieciu ( a w zasadzie dotyku) pedału sprzegla moze byc to przyczyną w czasie jazdy latania drazka zmiany biegow oraz drgan auta?Chce sie upewnic aby nie wydac kasy na sprzeglo czy co gorsza dwumasa. 2. Jaki objaw jest z ta plecionka?czy to na postoju tylko szarpie czy w czasie jazdy także? Odnośnie sprzęgła, to ja też mam leciuteńkie drgania pedału pod nogą na wolnych obrotach, sprzęgło bierze wysoko, pod koniec skoku, przy ruszaniu nie szarpie, wszystko poza tym ok, mechanior powiedział że jeszcze dłuuuugo pojeżdżę, bo go pytałem czy to sprzęgło się kończy. Buda raczej nie drży, tzn. jest jak w dieslu... Dołączam się do pytania o koszty wymiany sprzęgła (AFN/AVG) i ewentualnie dwumasa (ile materiały i ile robota).
Johanus Opublikowano 2 Lipca 2008 Autor Opublikowano 2 Lipca 2008 ja miałem taki numer, ale to były krzywe tarcze z przodu - na gorących wjechałem w kałużę i gotowe - po wymianie - OK ale drgania miales wtedy tylko przy hamowaniu?
turdzi Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Johanus i cos nowego w sprawie tych dragan ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się