Skocz do zawartości

lukas_02

Pasjonat
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukas_02

Osiągnięcia lukas_02

0

Reputacja

  1. lukas_02

    [ALL B6] BRAK KLIMY

    Ale co to było za koło ? Bo ja mam chyba podobnie - wentylator od klimy się nie włącza a sama klima jak się ją załączy na klimatroniku to włącza się i wyłącza, tak co chwila. Konkretnie to dzisiaj zauważyłem dopiero że wentylator klimy nie włącza się... ?No i świergoli mi jak sprężarka się załączy - co to może być ?
  2. nie, z wymianą gałki to nie ma nic wspólnego - poza tym zmierzyłem długość od końca drążka do osi gałki z dokładnością 0,1 mm i tak samo zrobiłem, nawet kierownica jest idealnie w tej samej pozycji...
  3. może to głupie, ale ja od dziś znowu mam te piski q.....wa !!!!!!!!!!! szlag by to trafił
  4. Zauważyłem wczoraj, że jak troche dłużej jechałem z prędkością około 90 km/h to objaw ustał (wzrosła temperatura na kole/łożysku/zacisku ?), dzisiaj jest od nowa to samo. Jak jadę na wprost to popiskuje, jak trochę ruszam kierownicą (jadę wężykiem) to przestaje. Czyli jakby jakiś lód czy brud? Może to zamarznięta woda między felgą a oponą?
  5. Witam. Mam problem, mianowicie zaczęło mi popiskiwać w lewym przednim kole. Jak jadę wolno, czyli do jakichś 40 km/h to jest cisza. Tak od 40 km/h zaczyna mi popiskiwać, mam wrażenie że piszczy z taką częstotliwością jak koła się obracają. Przy wyższej (ok 80 km.h) pisk już zlewa się w jedno i wydaje się bardziej ciągły. Dolegliwość zaczęła się na mrozie, nie wiem jak będzie w plusowych temperaturach. Może będzie pomocne: ostatnio myłem felgi i trochę złapał lód (było ok. 0 stopni, następnie lekki przymrozek). Może to woda gdzieś się dostała ? Jak rozgrzeję hamulce to nie ma zmian w objawach. Nie są to niedokręcone koła - sprawdzałem. Ostatnio zmieniałem końcówkę drążka właśnie z tej strony - ale to chyba bez związku. Górne wahacze nowe, dolne stare ale jare (oryginalne jeszcze ale bez luzów). Objaw pojawił się nagle. Pomóżcie proszę mi z tym temacie bo jest to głośne. pozdrawiam Łukasz
  6. Zgadzam się w zupełności tez przerabiałem w maju ten temat i zdecydowałem się na oryginalny pasek Gates kupiony w ASO na którego opakowaniu miałem jasno określona date produkcji oraz termin jego przydatności z tym, że koszt zakupu takiego paska to 170 zł. Identyczny pasek który był zamontowany przez ASO w niemczech zdemontowałem po przebiegu 80 tys. km. Dokładnie go sprawdziłem i mimo, że wyginałem go w różne strony nie było na nim żadnych pęknięć oraz uszkodzeń. co do mojego paska rozrządu raczej nie mam zastrzeżeń, niestety wieloklin się wysrał - dzisiaj byłem u mechanika, sam stwierdził że musieli mu sprzedać jakiś zleżały chyba bo zawsze bierze z tego źródła, a zrobił tego już dużo, nie tylko w tych autach, bedzie reklamował, a ja jeździć muszę - jutro wymieniamy na nowy pasek już wymieniony, co ciekawe, pasek od klimy również ma takie małe-pęknięcie - na łączeniu gumy przykrywającej oplot, bo łączony jest w jednym miejscu - pasek alternatora ma łączenia w dwóch miejscach i miał dwa pęknięcia - ciekawe czy to normalne, czy to wada? będzie reklamacja, i nie wiem czy nie założyć contiego tu i tu, bo dziś wylądował znowu nowy gates... ciekawe czy nie będzie się cosik działo z nim... oczywiście łączenia tej gumy nie mylić z szyciem oplotu, które jestw innym miescu, pod tą gumą
  7. kweistia miejsca zakupu ... a wracajac do tematu ... jak najszybciej zajac sie tym paskiem ... jezeli pasek rozrzadu kupiony w tym samym zrodle, zajalbym sie wszystkimi Wszystko kupowane w sklepie moto, na fakturę. Za dwa paski wielorowkowe o ile pamiętam dałem ok. 70 zł, za kpl. rozrządu (pasek Gates, rolka , napinacz (skf/ina)) dałem ok. 320 zł. Sam pasek rozrządu kosztował też ok. 70 zł, był w pudełku czerwono/czarnym, sam go rozpakowywałem - tak więc chyba nie podróbka. Nic nie kupowałem na aukcjach. ale tak to już qwa jest, wywaliłem 1500 zł prawie za wymianę rozrządu z wszelkimi duperelami co siały niepewność, że nie wytrzymają do następnego razu, na niczym starałem się nie oszczędzać (poza tym że nie ASO), no i kicha, na szczęście mechanior zmieni mi pasek za 50 zeta (robocizna) no i jeszcze cena paska następnego.... jak tu się nie wkurzyć....
  8. No i wymieniłem:-) graty zakładane jak najlepsze INA/SKF/Gates wymieniłem: - rozrząd ze wszystkimi rolkami/napinaczami - napinacz klimy - napinacz alternatora (ORI) - paski wielorowkowe - pompa wody - nowa uszczelka pod pokrywą zaworów - wszystkie śruby, które należy wymienić na nowe - nowy płyn G12 koszt części: 1175,00 koszt robocizny: 280,00 oczywiście okazało się, że gość (sprzedawca auta) puszczał bajki, nic nie było wymieniane tak więc zrobione co należy, nawet mam nalepę od rozrządu można śmigać
  9. stawiam na nieszczelność w dolocie
  10. czujnik nowy i dalej nie pali i jeszcze Spanky mial racje ze pasek przeskoczył 1 zabek masakra:( dlaczego na mnie zawsze to trafia jutro chyba bede rozbierał i zobaczymy co auto powie wiecej mam nadzieje ze zawory cale ale znajac moje szczęście to bedzie główkę robić a miał bć sofcik jak zawsze wzystko podgórke !!!co jeszcze może byc ??napiszczie wszechwiedzacy mechanicy audiczek:) moze i sie nic nie stało ... musisz sprawdzic .. a przyczyny szukaj w zerwanynym klinie na wale korbowym ... (małe zebate kółeczko pasowe) ... A które to dokladniej to kułeczko wsumie juz złozyłem jeszcze tylko zderzak mi został<urwałem jeszcze sróbę dociskająca wtryski jeszcze jedną na pokrywie wiec jutro mnie czeka wierconko:(:( jak zwylke pod górke jeszcze musze wszystko sprawdzić ale juz odpaliłem i działa moze troszke inaczej ale chodzi jeszcze nie jeździłem ale jutro myśle skończe i przejade sie, jakies logi tez postaram sie zrobic jak czas pozwoli Pozdrawiam i dzieki za pomoc napewno napisze co i jak po zakończeniu pracy kłania się chyba zakup klucza dynamometrycznego...?
  11. u mnie egr wydaje głos takiego cichego "puknięcia" ale tylko na gorącym silniku i jak dotknę pedał na wolnych obrotach, czasem sam to robi....
  12. PP84 ja tu widzę wyrażnie napisane 3 tys, a nie 30 tys. zgadza się, 3 tys.
  13. Witam. Czy przy wymianie rozrządu kąt wtrysku potrafi mocno się przestawić ? Zamierzam zrobić rozrząd u gościa, który wie co robi, niestety nie zrobi mi kąta. I jeszcze jedno: czy kąt wtrysku na wolnych obrotach może zmieniać się , np. w zakresie od 56 do 60 ? Silnik rozgrzany do 90 stopni. I o czym to świadczy? Nie mam absolutnie żadnych problemów z odpalaniem, zimny/ciepły lato/zima.
  14. Odnośnie sprzęgła, to ja też mam leciuteńkie drgania pedału pod nogą na wolnych obrotach, sprzęgło bierze wysoko, pod koniec skoku, przy ruszaniu nie szarpie, wszystko poza tym ok, mechanior powiedział że jeszcze dłuuuugo pojeżdżę, bo go pytałem czy to sprzęgło się kończy. Buda raczej nie drży, tzn. jest jak w dieslu... Dołączam się do pytania o koszty wymiany sprzęgła (AFN/AVG) i ewentualnie dwumasa (ile materiały i ile robota).
  15. teraz już tak, dzięki za link, jakoś chyba "krzywo" szukałem :th: tak czy siak chyba jest więcej niż jeden porządny w tych okolicach ? panowie, zapodawać namiary
×
×
  • Dodaj nową pozycję...