roman_tyk 5 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Witam Proszę o opinię co mogło paść, dźwięk bardzo głośny metaliczny na biegu jałowym u kolegi w audi a6 c5 automat 1.9tdi AFN, mija od obrotów 2500obr. Wymienione paski w tym rozrząd i rolki (1000km temu), kąt wtrysku ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keepper45 0 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Najlepiej zdjąć mały pasek (od alternatora) i jeszcze raz posłuchać. Na oko i słuch wydaje mi się że to okolice głowicy (wałki, zawory) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 wlasnie obawiam sie o popychacze, przy czym stalo sie to z dnia na dzien, po prostu nagle zaczal bardzo glosno chodzic, i w srodku kabiny slychac jakby sie silnik mial rozleciec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bebos 0 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Nie obawiaj się. koszt to około 130zl za komplet. Wymiana jakieś 1,5 godziny. Zdejmij pokrywę i osłonę paska. ustaw rozrząd na znaki (3 bieg i popychaj samochód, aż w okienku skrzyni będzie znak i nacięcie na wałku rozrządu-z tyłu pokryje się z głowicą, później jedynka i ręczny ). Weź korektor i zaznacz koło pompy paliwa, oraz koło wałka rozrządu. Poluzuj napinacz, odkręć rolkę prowadzącą i zsuń pasek. Jeśli nie chcesz zdejmować koła to będzie trzeba odkręcić szpilki od drugiej stopki, ponieważ przy unoszeniu wałka będzie on o nie zawadzał (nakręć 2 nakrętki jedna za druga i skontruj, a potem wykręć szpilkę). Wymień popychacze. Przy składaniu rozrządu zobacz czy w okienku skrzyni jest znak, ustaw koła na znaki, które zrobiłeś wcześniej, załóż pasek, przykręć rolkę prowadzącą i naciągnij napinacz najlepiej małymi szczypcami segera (nie jest to łatwe bo jest mało miejsca, ale da rade). Wrzuć 3 bieg i pociągnij auto do przodu, żeby silnik zrobił 2 obroty. Zobacz na skrzyni czy masz znak i czy pokrywają się znaki na kołach, które zrobiłeś wcześniej. Jeśli nie (a jest to bardzo prawdopodobne ) poluzuj napinacz, wykręć rolkę prowadzącą i popraw koła, które się nie zgadzają. Po tej operacji powinno już być wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blabson 0 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 jak robiłem wymiane szklanek,zamoczyłem w oleju i potem założyłem po skręceniu wszystkiego i sprawdzeniu znaków,silnik należy dla bezpieczeństwa kolizji odpalić po paru godzinach,ja zrobiłem to na następny dzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodycezar 0 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 uuu faktycznie mocno klepie, posłuchaj kolegów wyżej. Ja miałem też dziwny przypadek. jechałem, nagle zaczęło mocno telepać silnikiem i klepac, okazało się, że ułamał się kawałek zaworu i kapitalka silnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 uuu faktycznie mocno klepie, posłuchaj kolegów wyżej. Ja miałem też dziwny przypadek. jechałem, nagle zaczęło mocno telepać silnikiem i klepac, okazało się, że ułamał się kawałek zaworu i kapitalka silnika... Mialem to samo, efekt rozpieprzona glowica i pekniety tlok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 czyli najlepiej na hol ten traktor brać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodycezar 0 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 najlepiej tak bo szkoda resztę silnika do cna rozwalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Powodem ogromnego halasu byl konwerter w automatycznej skrzyni biegow. 1500 pekllo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dieselmaniac 0 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Powodem ogromnego halasu byl konwerter w automatycznej skrzyni biegow. 1500 pekllo tańsza by była opcja z popychaczami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodycezar 0 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 hehe no ja też się długo łudziłem , że może jednak to tylko popychacze, ale cóż ... no takie życie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się