paudib8 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 (edytowane) Zmieniłem radar na bez indeksu 8K0 907 561; ACC2; H08 0080. i wszystkie błędy zniknęły .(zero błędów) Component Protection jeszcze się nie zaświecił na radarze Żadnych kombinacji z kodowaniem tylko odhaczyć ptaszki jak podpowiada VCDS, 13-Radar ręcznie bo brak podpowiedzi Po 21km wyskoczył alarm o potrzebie kalibracji. Więc ACC praktycznie odpalone . Jeszcze czeka kalibracja – metodą garażową ? i CP w ASO jak się pojawi.. Licznik wciąż stary ale czytam że można „dopasić” zwykły do pełnego ACC. Wcześniejszy radar „B” z softwarem „ACC3 X…." miał tylko 88 przepracowanych godzin, CP pojawiło od samego początku, kąt odchylania miał dobry (2,-0.060°,Angle,0.760°,Angle,0.072°,Angle,N/A,), czyli w zakresie 0.8 <> -0.8 a mimo to zgłaszał błąd kalibracji. Wesołych Świąt dla wszystkich "modziaży" ---------- Post dopisany 04-01-2014 at 20:04 ---------- Poprzedni post napisany 23-12-2013 at 19:35 ----------Kalibracja ACC / Distronik / Audi Adaptive Cruise Control / Radar ACC / ACC Calibration / Adaptive Cruise Control / Audi A4 A5 Q5 / Distronic / ACC Audi / ACC Skoda / ACC Volkswagen / ACC Seat Wybudowałem “lustro” (około 1100mmx860mm), do strony refleksyjnej przykręciłem dwa kawałki gładkiej blachy, które odbiją wiązkę radaru (76,5GHz) w trzech różnych wertykalnych pozycjach: Pozycja 1 = 89° (pochylone w stronę pojazdu) Pozycja 2 = 90° (kąt prosty) Pozycja 3 = 91° (odchylone od pojazdu) W moim przypadku obliczyłem że 1° to przesunięcie podpory o około 15mm w przód lub tył na dolnej płycie i obyło się nawet bez cyfrowej poziomicy. „Lustro” ustawić prostopadle, centralnie, 120cm od radaru, Wyjąć radar z plastikowych mocowań i ustawić pozycje wszystkich trzech śrub na 43mm jak na rysunku - pozycja wejściowa do kalibracji. Za pomocą VCDS 908.1 (interface+aplikacja w tej wersji!!!) (wyższe wersje nie działają) - 13: Auto Dist. Reg (J428)- Output Tests-03 – wykonujemy polecenia ustawiania „lustra” we wskazanych pozycjach 1, 3, 2 i zgodnie ze wskazaniem przekręcamy śrubę 2 lub 1 w prawo lub lewo. Potrzeba mały imbuzowy klucz 3.5mm. (zrobiłem ze śruby imbuzowej 4mm sklepanej do 3,5mm ) W moim przypadku całość kalibracji wykonałem głowicą VAS5054A + aplikacja VAS 15.0.x (ODIS/ODIS Engineering też umożliwia kalibracje) – PROWADZONE FUNKCJE – (wybrać typ pojazdu) – 13 Układ regulacji odstępu od poprzednika – J428 – Ustawienia – i krok po kroku przestawia się „lustro” i kręci śrubami. [ Cofnięcie kata przesunięcia dokonuje się w - Nastawy podstawowe - 3. Cofnięcie kąta przestawiania.Po pomyślnie zakończonej kalibracji wartość w bloku mierzonym 2 pozycja 1 pozostaje ta sama! Nowy kąt odchylania zostanie ponownie obliczony i zapisany w radarze gdy pojazd jest w czasie jazdy z aktywnym ACC (nawet gdy zgłasza ACC Unavailable). W czasie jazdy należy zbliżyć się do potencjalnego celu na bliską odległości i otrzymywać tą odległość, powtarzać kilkakrotnie. W moim przypadku po 30km zabawy okazało się że kąt z -1,732° przestawił się na -0,32° co pozwoliło na wykasowanie alarmu z Radaru - 00234 - Sensor for Automatic Distance Regulation Misadjusted Wszystko wykonane z Component Protection na radarze a zatem z ACC Unavailable. Wizyta w ASO ściągnięcie CP z radaru i ACC w pełni funkcjonuje. Każda kolejna jazda z włączonym ACC powoduje przeliczanie i zmniejszanie kąta odchylenia - po kilku dniach do wartości -0.110°. Oba alarmy znikają po ściągnięciu CP: 01-Engine; Fault :4330 - Function Restriction due to Received Malfunction Value U1113 00 [039] 13-Auto Dist. Reg; Fault: 02095 – Component Protection Active ACC w pełni funkcjonuje (tylko brak LEDów na około prędkościomierza i kilku na górnej części licznika) – oryginalny licznik. Spokojnie odpalamy tego moda na oryginalnym liczniku (kolorowy FIS). Licznik pod ACC to tylko dodatkowe LEDy. to samu to w wersji EN: http://www.audi4ever.com/v2/blog/details/25254/ACC-Calibration--Adaptive-Cruise-Control--A4-A5-Q5--Distronic/index.html audi a4 b8 / A5 8T / acc / adaptive cruise control / retrofit / nachrüsten / doposazenie / DIY / kalibracja / calibration Edytowane 13 Stycznia 2019 przez paudib8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darecy Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Brawo! Czyli radar w trakcie jazdy sam oblicza wartości minimalne i dokalibrowuje się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4_315 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Panowie czy moglibyście bardziej szczegółowo opisać w jaki sposób zakodowaliście, tzn. udało się wam zakodować "22", bo próbowałem klikać wszędzie i naciskać anuluj, zamknij (krzyżykiem w górnym prawym rogu) i za nic w świecie nie chce się dać zakodować to nieszczęsne dwadzieścia i dwa. Próby dokonywałem na odpalonym silniku i na zapłonie. W nocy i w dzień, w garażu i pod marketem, i nic. Nawet poprosiłem przechodzącego kaznodzieje o błogosławieństwo i też nic. Pozostaje mi kupić modlitewnik, chyba że Wy pomożecie. Pomóżcie nim pójdziecie spać. Bo ja nie mogę ... ---------- Post dopisany at 23:30 ---------- Poprzedni post napisany at 23:14 ---------- "Żadnych kombinacji z kodowaniem tylko odhaczyć ptaszki jak podpowiada VCDS, 13-Radar ręcznie bo brak podpowiedzi :-(" - jak to zinterpretować ? sterownik mam taki sam: 8K0 907 561; ACC2; H08 0080 ---------- Post dopisany at 23:30 ---------- Poprzedni post napisany at 23:30 ---------- "Żadnych kombinacji z kodowaniem tylko odhaczyć ptaszki jak podpowiada VCDS, 13-Radar ręcznie bo brak podpowiedzi :-(" - jak to zinterpretować ? sterownik mam taki sam: 8K0 907 561; ACC2; H08 0080 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximpuh Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Panowie czy moglibyście bardziej szczegółowo opisać w jaki sposób zakodowaliście, tzn. udało się wam zakodować "22", bo próbowałem klikać wszędzie i naciskać anuluj, zamknij (krzyżykiem w górnym prawym rogu) i za nic w świecie nie chce się dać zakodować to nieszczęsne dwadzieścia i dwa. Próby dokonywałem na odpalonym silniku i na zapłonie. W nocy i w dzień, w garażu i pod marketem, i nic. Nawet poprosiłem przechodzącego kaznodzieje o błogosławieństwo i też nic. Pozostaje mi kupić modlitewnik, chyba że Wy pomożecie. Pomóżcie nim pójdziecie spać. Bo ja nie mogę ...---------- Post dopisany at 23:30 ---------- Poprzedni post napisany at 23:14 ---------- "Żadnych kombinacji z kodowaniem tylko odhaczyć ptaszki jak podpowiada VCDS, 13-Radar ręcznie bo brak podpowiedzi :-(" - jak to zinterpretować ? sterownik mam taki sam: 8K0 907 561; ACC2; H08 0080 ---------- Post dopisany at 23:30 ---------- Poprzedni post napisany at 23:30 ---------- "Żadnych kombinacji z kodowaniem tylko odhaczyć ptaszki jak podpowiada VCDS, 13-Radar ręcznie bo brak podpowiedzi :-(" - jak to zinterpretować ? sterownik mam taki sam: 8K0 907 561; ACC2; H08 0080 Spróbuj na wyłączonym silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4_315 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Próbowałem ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paudib8 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Panowie czy moglibyście bardziej szczegółowo opisać w jaki sposób zakodowaliście, tzn. udało się wam zakodować "22", bo próbowałem klikać wszędzie i naciskać anuluj, zamknij (krzyżykiem w górnym prawym rogu) i za nic w świecie nie chce się dać zakodować to nieszczęsne dwadzieścia i dwa. Próby dokonywałem na odpalonym silniku i na zapłonie. W nocy i w dzień, w garażu i pod marketem, i nic. Nawet poprosiłem przechodzącego kaznodzieje o błogosławieństwo i też nic. Pozostaje mi kupić modlitewnik, chyba że Wy pomożecie. Pomóżcie nim pójdziecie spać. Bo ja nie mogę ...---------- Post dopisany at 23:30 ---------- Poprzedni post napisany at 23:14 ---------- "Żadnych kombinacji z kodowaniem tylko odhaczyć ptaszki jak podpowiada VCDS, 13-Radar ręcznie bo brak podpowiedzi :-(" - jak to zinterpretować ? sterownik mam taki sam: 8K0 907 561; ACC2; H08 0080 ---------- Post dopisany at 23:30 ---------- Poprzedni post napisany at 23:30 ---------- "Żadnych kombinacji z kodowaniem tylko odhaczyć ptaszki jak podpowiada VCDS, 13-Radar ręcznie bo brak podpowiedzi :-(" - jak to zinterpretować ? sterownik mam taki sam: 8K0 907 561; ACC2; H08 0080 ten mod wymaga trochę cierpliwości :-) robiłem podobny błąd skupiając się na 01-Engine ---> Coding –--> Byte 6. Ten byte NIE musi mieć koniecznie wartość "22" - u mnie to "02". Zaptaszkuj wszystkie podstawowe sterowniki czyli: 01-Engine ---> Coding –--> Long Coding Helper –--> Byte 6 Bit 1; (Bit 0 --> Tempomat OFF a ACC=ON) 13-Auto Dist. Reg 16-Steering wheel 17-Instruments 19-CAN Gateway u mnie na CONCERT/CAN jeszcze 56-RADIO tylko aby mieć dodatkowe menu na koniec stacyjka OFF/ON i może krótka jazda. U mnie spora część dziwnych błędów znikła po jakimś czasie 1-3 dni. Jeżeli nie pomaga to sugeruję wykodować wszystko a za 1-2 dni nowa próba. Jak pisałem ten mod testuje cierpliwość i nagradza wytrwałych ---------- Post dopisany at 23:57 ---------- Poprzedni post napisany at 23:53 ---------- Brawo!Czyli radar w trakcie jazdy sam oblicza wartości minimalne i dokalibrowuje się. Tak - to dokładnie moja konkluzja kalibracja to jedna sprawa a radar na bieżąco oblicza sobie kąt bieżący odchylenia. Po kolejnych dniach kąt odchylnia już tylko: -0.110° 2,-0.110°,Angle,-0.104°,Angle,-0.117°,Angle,N/A,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4_315 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Sprawa kodowania ma się w następujący sposób: 01-Engine 010C002C180F0218 13-Auto Dist. Reg 0079C0 Byte 1 Bit 0 Bit 3 Bit 4 Bit 5 Bit 6 ptaszek Byte 2 Bit 6 i Bit 7 ptaszek 16-Steering wheel 00001F Byte 2 Bit 2 i Bit 3 ptaszek 17-Instruments 0F3F110007000008000001 Byte 4 Bit 2 ptaszek 19-CAN Gateway Lista połączeń pozycja 13 ptaszek MMI-2G jeśli ma to jakieś znaczenie Błędy w w/w sterownikach - 0 Bloki pomiarowe grupa 02: 0,071 0,550 -0,226 Bloki pomiarowe grupa 11: -1,150 Po włączeniu ACC manetką na liczniku pojawiają się charakterystyczne czerwone trójkąciki. Przy próbie aktywacji tempomatu poniżej 30km/h na wyświetlaczy pojawia się komunikat speed too low powyżej 30 km/h ACC not avilable! Jakaś idea ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paudib8 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 jeżeli zero błędów na wymienianych sterownikach no to wszystko działa a system zgłasza że przy 30km/h nie można go załączyć - u mnie od 30km/h zezwala na aktywację kąt masz dobry (0.8<>-0.8), spróbuj pojeździć blisko za pojazdami z aktywowanym ACC-ON a zobaczysz że kąt w bloku pomiarowym 2/1 będzie się zmieniał Zgodnie z instrukcją obsługi ACC działa w zakresie 30-200 km/h to NIE SYSTEM STOP and GO jak w Q7 czy A7, A8, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4_315 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Heh... Powinno działać, ale nie chce. Złośliwość rzeczy martwych, albo niekompetencja użytkownika. Who knows ? Nie lubię tego robić, ale poddaję się. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiteam3 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 czy może ktoś napisać albo jakąś ilustracje posłać jak należy podłączyć kabelki z radaru do gatewaya?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Wg schematu z pierwszego posta z wtyki 8 PIN od RADARU : PIN 2 - WTYKA 20 PIN GATEWAY PIN 17 PIN 3 - WTYKA 20 PIN GATEWAY PIN 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rslj Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Panowie, jaki jest koszt kalibracji ACC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiteam3 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 a do czego jest potrzebny kolorowy fis na liczniku taki mam tylko tak z ciekawości pytam czy coś wyświetla na tym kolorowym fisie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paudib8 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 a do czego jest potrzebny kolorowy fis na liczniku taki mam tylko tak z ciekawości pytam czy coś wyświetla na tym kolorowym fisie?? Na oryginalnym liczniku (kolorowy FIS) brakuje tylko: - LEDów na około prędkościomierza - LEDów do wyswietlenia statusu w górnej częsci licznika (można doposażyć) Licznik pod ACC Adaptive Cruise Control (in Audi A4, 2008 model) - YouTube Licznik pod ACC orginalny licznik bez ACC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4_315 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 U mnie wygląda to w następujący sposób (nadal ACC nie działa): Zdjęcie 1 - wyłączone ACC Zdjęcie 2 - włączona manetka ACC Zdjęcie 3 - próba aktywacji ACC (ACC not available) Zdjęcie 4 - bloki pomiarowe (podczas jazdy) Zdjęcie 5 - bloki pomiarowe (podczas jazdy) Czy to nie jest dziwne że w blokach pomiarowych (podczas jazdy) 03, 04, 06 wartości km/h są = 0 ? (nie powinny pokazywać wartości rzeczywistych ?) Jak to u was wygląda ? Ktoś wie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paudib8 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 w logach na pewno zero błędów ? zerknij w Measured value block 10: (Conditions preventing the ACC from operating) i spróbuj przeanalizować komunikaty binarne które muszą być zgłaszane i nie zezwalają na aktywacje systemu aby system mógł być aktywowany (powyżej 30km/h)w Measured value block 10 wszystkie pola 1/2/3/4 musza mieć wartości zero Measured value block 10: (Conditions preventing the ACC from operating) YZNote If the ACC is to be activated during driving, the 4 display zones of measured value block 10 must all show 0, the ACC operating lever must be set to on and no gear-shift must be performed. As soon as a bit shows a 1 driving with ACC is not possible. Display zone 1: ACC shut-off conditions Specification: I 00000000 00000000 A ACC ready I xxxxxxxx xxxxxxx1 A Bit0 Main switch off I xxxxxxxx xxxxxx0x A Bit1 Vacant, constant 0 I xxxxxxxx xxxxx1xx A Bit2 Brake pedal pressed I xxxxxxxx xxxx0xxx A Bit3 Vacant, constant 0 I xxxxxxxx xxx1xxxx A Bit4 Error I xxxxxxxx xx1xxxxx A Bit5 External forced deactivation (e.g. ESP status deceleration regulator, fault, initialisation or low voltage on wheel speed sensors, initialisation or low voltage on yaw rate sender) I xxxxxxxx x0xxxxxx A Bit6 Vacant, constant 0 I xxxxxxxx 1xxxxxxx A Bit7 ACC, internal hardware monitoring activated or initialisation of ACC sensor I xxxxxxx1 xxxxxxxx A Bit8 On vehicles with manual gearbox, engine speed too low I xxxxxx0x xxxxxxxx A Bit9 Vacant, constant 0 I xxxxx0xx xxxxxxxx A Bit10 Vacant, constant 0 I xxxx0xxx xxxxxxxx A Bit11 Vacant, constant 0 I xxx0xxxx xxxxxxxx A Bit12 Vacant, constant 0 I xx0xxxxx xxxxxxxx A Bit13 Vacant, constant 0 I x0xxxxxx xxxxxxxx A Bit14 Vacant, constant 0 I 0xxxxxxx xxxxxxxx A Bit15 Vacant, constant 0 Display zone 2: ACC shut-off conditions Specification: I 00000000 00000000 A ACC ready I xxxxxxxx xxxxxxx1 A Bit0 Parking brake active I xxxxxxxx xxxxxx1x A Bit1 ESP cut-in (ABS, ASR, MSR, ESP) I xxxxxxxx xxxxx1xx A Bit2 On vehicles with automatic gearbox, no valid selector lever position engaged I xxxxxxxx xxxx1xxx A Bit3 Brake-Only fault condition detected I xxxxxxxx xxx1xxxx A Bit4 External forced activation not fulfilled (e.g. increased brake temperature, open circuit or short to earth in ACC sensor heater -Z47) I xxxxxxxx xx1xxxxx A Bit5 ACC sensor view I xxxxxxxx x1xxxxxx A Bit6 Invalid gearshift (- clutch pressed for too long, no valid transmission ratio - clutch pressed with ACC inactive - reversing detected - on vehicles with manual gearbox, fault in wheel speed sensors (ABS/ESP)) I xxxxxxxx 1xxxxxxx A Bit7 ABS cut-in I xxxxxxx1 xxxxxxxx A Bit8 On vehicles with manual gearbox, engine speed too high I xxxxxx1x xxxxxxxx A Bit9 Detected target object lost or distance to detected target object increased dramatically when minimum range of ACC sensor was infringed I xxxxx1xx xxxxxxxx A Bit10 Shut-off due to an incline or descent I xxxx1xxx xxxxxxxx A Bit11 Roll-back in gear D, S or Tiptronic I xxx0xxxx xxxxxxxx A Bit12 Vacant, constant 0 I xx0xxxxx xxxxxxxx A Bit13 Vacant, constant 0 I x0xxxxxx xxxxxxxx A Bit14 Vacant, constant 0 I 0xxxxxxx xxxxxxxx A Bit15 Vacant, constant 0 Display zone 3: ACC shut-off conditions Specification: I 00000000 00000000 A ACC ready I xxxxxxxx xxxxxxx1 A Bit0 Minimum engine speed infringed I xxxxxxxx xxxxxx0x A Bit1 Vacant, constant 0 I xxxxxxxx xxxxx1xx A Bit2 Forced activations (display zone 2) not fulfilled I xxxxxxxx xxxx1xxx A Bit3 Forced deactivations (display zone 1) not fulfilled I xxxxxxxx xxx1xxxx A Bit4 External forced activation not fulfilled (ACC deactivated via adaption channel) I xxxxxxxx xx1xxxxx A Bit5 Clutch open (manual gearbox only) I xxxxxxxx x1xxxxxx A Bit6 Hardware test not successful I xxxxxxxx 1xxxxxxx A Bit7 Vehicle does not roll backwards I xxxxxxx1 xxxxxxxx A Bit8 A relevant stationary, stopping or oncoming object was detected I xxxxxx0x xxxxxxxx A Bit9 Vacant, constant 0 I xxxxx0xx xxxxxxxx A Bit10 Vacant, constant 0 I xxxx0xxx xxxxxxxx A Bit11 Vacant, constant 0 I xxx0xxxx xxxxxxxx A Bit12 Vacant, constant 0 I xx0xxxxx xxxxxxxx A Bit13 Vacant, constant 0 I x0xxxxxx xxxxxxxx A Bit14 Vacant, constant 0 I 0xxxxxxx xxxxxxxx A Bit15 Vacant, constant 0 Display zone 4: ACC shut-off conditions Specification: I 00000000 A ACC ready I xxxxxxx1 A Bit0 ACC standing time exceeded I xxxxxx1x A Bit1 Accelerator pedal pressed at ACC standstill I xxxxx1xx A Bit2 Detected target object lost or distance to detected target object increased dramatically when minimum range of ACC sensor was infringed I xxxx0xxx A Bit3 Vacant, constant 0 I xxx0xxxx A Bit4 Vacant, constant 0 I xx0xxxxx A Bit5 Vacant, constant 0 I x0xxxxxx A Bit6 Vacant, constant 0 I 0xxxxxxx A Bit7 Vacant, constant 0 tu powinna być odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4_315 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Dzięki za podpowiedź. Okazało się że jest błąd w blokach pomiarowych w trzeciej strefie pojawiła się "1" na bicie 4 ! Ha, oprawca znaleziony. (Ktoś ręcznie wyłączył ACC - Pan w serwisie AUDI ?? - który z nim walczył 4h bez powodzenia ?!) Adaptacja 0 -> 1 i po sprawie, śmiga jak szalony... Dzięki jeszcze raz za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Czyli działa podaj numer sterownika dopisze do listy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paudib8 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Dzięki za podpowiedź. Okazało się że jest błąd w blokach pomiarowych w trzeciej strefie pojawiła się "1" na bicie 4 ! Ha, oprawca znaleziony. (Ktoś ręcznie wyłączył ACC - Pan w serwisie AUDI ?? - który z nim walczył 4h bez powodzenia ?!) Adaptacja 0 -> 1 i po sprawie, śmiga jak szalony... Dzięki jeszcze raz za pomoc. Gratuluję ...inny wymiar jazdy z aktywnym tempomatem wrzuć swój skan: Address 13: Auto Dist. Reg (J428) Labels: None Part No SW: 8K0 907 561 HW: 8K0 907 561 Component: ACC2 H08 0080 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximpuh Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Dzięki za podpowiedź. Okazało się że jest błąd w blokach pomiarowych w trzeciej strefie pojawiła się "1" na bicie 4 ! Ha, oprawca znaleziony. (Ktoś ręcznie wyłączył ACC - Pan w serwisie AUDI ?? - który z nim walczył 4h bez powodzenia ?!) Adaptacja 0 -> 1 i po sprawie, śmiga jak szalony... Dzięki jeszcze raz za pomoc. Gratuluję ...inny wymiar jazdy z aktywnym tempomatem wrzuć swój skan: Address 13: Auto Dist. Reg (J428) Labels: None Part No SW: 8K0 907 561 HW: 8K0 907 561 Component: ACC2 H08 0080 Prawda ? zupelnie inna bajka :wink:u mnie niestety potrzebna byla kalibracja w ASO:kwasny: ale dziala:banan: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się