Hohe Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Dzięki za podpowiedź. Okazało się że jest błąd w blokach pomiarowych w trzeciej strefie pojawiła się "1" na bicie 4 ! Ha, oprawca znaleziony. (Ktoś ręcznie wyłączył ACC - Pan w serwisie AUDI ?? - który z nim walczył 4h bez powodzenia ?!) Adaptacja 0 -> 1 i po sprawie, śmiga jak szalony... Dzięki jeszcze raz za pomoc. Gratuluję ...inny wymiar jazdy z aktywnym tempomatem wrzuć swój skan: Address 13: Auto Dist. Reg (J428) Labels: None Part No SW: 8K0 907 561 HW: 8K0 907 561 Component: ACC2 H08 0080 Prawda ? zupelnie inna bajka :wink:u mnie niestety potrzebna byla kalibracja w ASO:kwasny: ale dziala:banan: Zdradzisz Bogdan koszt i czas trwania takiej kalibracji? Każde ASO to zrobi?
proximpuh Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Dzięki za podpowiedź. Okazało się że jest błąd w blokach pomiarowych w trzeciej strefie pojawiła się "1" na bicie 4 ! Ha, oprawca znaleziony. (Ktoś ręcznie wyłączył ACC - Pan w serwisie AUDI ?? - który z nim walczył 4h bez powodzenia ?!) Adaptacja 0 -> 1 i po sprawie, śmiga jak szalony... Dzięki jeszcze raz za pomoc. Gratuluję ...inny wymiar jazdy z aktywnym tempomatem wrzuć swój skan: Address 13: Auto Dist. Reg (J428) Labels: None Part No SW: 8K0 907 561 HW: 8K0 907 561 Component: ACC2 H08 0080 Prawda ? zupelnie inna bajka :wink:u mnie niestety potrzebna byla kalibracja w ASO:kwasny: ale dziala:banan: Zdradzisz Bogdan koszt i czas trwania takiej kalibracji? Każde ASO to zrobi? Marcin w PL podobno tylko 3 ASO mają urządzenie do kalibracji, na pewno ma Poznań, mi robił chłopak z ASO w gdańsku, trwało to ok 3 godzin i po dobrym rabacie zaplaciłem 300 pln:wink:, normalnie w gdańsku wołają 600 pln:kwasny:
paudib8 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Moją kalibrację wykonywałem 3 razy (za każdym razem pomyślnie), aż trzy razy gdyż oczekiwałem, że kąt odchylenia wyzeruje się natychmiast w bloku pomiarowym 2/1.... zostawiłem, trochę szperania po necie i uważne czytanie a po kilku jazdach dokalibrowało się samo - teraz stanęło na -0.180° Sama kalibracje to jakieś 10min, (w zależności jak dokładnie kręcimy śrubą 2) więcej czasu zajmuje samo przegotowanie stanowiska. Kalibracja niezbędna jest by radar potrafił wyliczać delte odchylania odbicia wiązki na podstawie referencji obliczeń dokonywanej podczas kalibracji. Jak napisane w wątku złażonym przez Grzegorza ma być „Zrób to sam” do odpalenia moda potrzeba: - Gateway w wersji High - Radar - manetki pod ACC - kabelek diagnostyczny - i najważniejsze dużo cierpliwości
Hohe Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Moją kalibrację wykonywałem 3 razy (za każdym razem pomyślnie), aż trzy razy gdyż oczekiwałem, że kąt odchylenia wyzeruje się natychmiast w bloku pomiarowym 2/1.... zostawiłem, trochę szperania po necie i uważne czytanie a po kilku jazdach dokalibrowało się samo - teraz stanęło na -0.180°Sama kalibracje to jakieś 10min, (w zależności jak dokładnie kręcimy śrubą 2) więcej czasu zajmuje samo przegotowanie stanowiska. Kalibracja niezbędna jest by radar potrafił wyliczać delte odchylania odbicia wiązki na podstawie referencji obliczeń dokonywanej podczas kalibracji. Jak napisane w wątku złażonym przez Grzegorza ma być „Zrób to sam” do odpalenia moda potrzeba: - Gateway w wersji High - Radar - manetki pod ACC - kabelek diagnostyczny - i najważniejsze dużo cierpliwości Swojego sterownika toto nie ma? Czyli w sumie jaki koszt?
paudib8 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 sterownik zintegrowany jest w radarze (Component Protection), a radar komunikuje się z szyną danych po CAN High proste podłączenie - tylko 4 przewody: plus, minus i warkoczyk dla CAN high sprzętu sporo na aledrogo .. ... to chyba najbardziej wartościowy system w porównaniu z HBA, Siede Assist lub Lane Assist, które współpracują z tym samym sterownikiem GATEWAY w wersji High
wrclaguna Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2014 Po testowaniu wszystkich SYSTEMOW ACC moim zdaniem jest najbardziej trafnym i pozytecznym bayerem
Hohe Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Po testowaniu wszystkich SYSTEMOW ACC moim zdaniem jest najbardziej trafnym i pozytecznym bayerem Chyba się skuszę. Chociaż przyznam, że w automacie to ma większy sens.
paudib8 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Po testowaniu wszystkich SYSTEMOW ACC moim zdaniem jest najbardziej trafnym i pozytecznym bayerem Chyba się skuszę. Chociaż przyznam, że w automacie to ma większy sens. nie ma tak źle, w manualu też daje dużo satysfakcji pełen bajer to Q7, A7, A8 automat - ACC z system STOP and GO
matiteam3 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Witam czy sterownik gateway o numerach 8t0907468d odpali ACC ?
wrclaguna Opublikowano 14 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2014 Witam czy sterownik gateway o numerach 8t0907468d odpali ACC ? Niestety nie jest to najubozsza wersja .
darecy Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Gdy manetka ma tempomat bez ACC, to wystarczy sam pająk kupić bądź samą manetkę z tempomatem i ACC aktywnym? czy taśma to ogarnie czy kupować cały kpl z taśmą
wrclaguna Opublikowano 14 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2014 Tasma tez do wymiany trzeba jak zawsze wszystko sprawdzić tu sa rozpisane "tasmy" http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/all-b8-montaz-crusie-control-system-tempomat-przelacznikami-195073/index5.html#post2310875
paudib8 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 (edytowane) wrclaguna napisał: Wg schematu z pierwszego posta z wtyki 8 PIN od RADARU : PIN 2 - WTYKA 20 PIN GATEWAY PIN 17 PIN 3 - WTYKA 20 PIN GATEWAY PIN 7 http://img546.imageshack.us/img546/6276/accschemat.jpg Edytowane 13 Stycznia 2019 przez paudib8
Hohe Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Obejrzałem filmik z pierwszego posta i zastanawiam się, czy ten Audi Breaking Guard też u was działa? I jak bardzo, tak naprawdę, potrzebna jest wymiana licznika?
proximpuh Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Obejrzałem filmik z pierwszego posta i zastanawiam się, czy ten Audi Breaking Guard też u was działa? I jak bardzo, tak naprawdę, potrzebna jest wymiana licznika? Audi Breaking Guard działa, mogę potwierdzić, kilka razy prawie nosem w kierownicę przywaliłem i pewnie przynajmniej z raz uratował mnie od stłuczki:grin: a wymiana licznika ? chyba nie ma takiej konieczności, tylko strzałką wyświetla Ci zadaną prędkość i na kontrolkach między zegarami wyświetla 2 zielone lub czerwone autka połączone falami nie wiem jak z fisem w przypadku zwykłych zegarów, czy wyświetla dystans ?
Hohe Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 I działa, jak na filmie mówią, nawet jak jest nie włączony ACC?
proximpuh Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Tak, również działa jak jest wyłączony ACC, z poziomu MMI można go wyłączyć
Hohe Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 Wiecie do czego są pozostałe cztery piny w radarze? Albo to małe lusterko z przodu, do czego służy?
wrclaguna Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Opublikowano 15 Lutego 2014 Reszte PINów sa niewykorzystane we wtyczce 8 PIN .
Hohe Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 Reszte PINów sa niewykorzystane we wtyczce 8 PIN . A lusterko?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się