wrclaguna Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Reszte PINów sa niewykorzystane we wtyczce 8 PIN . A lusterko? Jakie lusterko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Małe lusterko za osłoną. Jakiś cm2. ---------- Post dopisany at 17:07 ---------- Poprzedni post napisany at 16:58 ---------- Może do kalibracji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 O dokładną budowe radaru trzeba szukac na stronie producenta . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darecy Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Małe lusterko za osłoną. Jakiś cm2.---------- Post dopisany at 17:07 ---------- Poprzedni post napisany at 16:58 ---------- Może do kalibracji? rozbierałeś radar? wklej tu foty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Małe lusterko za osłoną. Jakiś cm2.---------- Post dopisany at 17:07 ---------- Poprzedni post napisany at 16:58 ---------- Może do kalibracji? rozbierałeś radar? wklej tu foty Nie rozbierałem. Lusterko jest pod tą kwadratową osłoną z przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paudib8 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Małe lusterko za osłoną. Jakiś cm2.---------- Post dopisany at 17:07 ---------- Poprzedni post napisany at 16:58 ---------- Może do kalibracji? rozbierałeś radar? wklej tu foty Nie rozbierałem. Lusterko jest pod tą kwadratową osłoną z przodu. tu powinny być odpowiedzi na techniczne i teoretyczne pytania dotyczące działania radarów ACC http://www.embedded.com/print/4011082 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Jaki numer mają piny, które wpinamy do bezpieczników? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 jaki numer mają piny, które wpinamy do bezpieczników? 000 979 135 e Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Dziękuję. Da się je skądś wypiąć/odzyskać, czy występują tylko w bezpiecznikach? ---------- Post dopisany at 20:53 ---------- Poprzedni post napisany at 20:52 ---------- I jaki bezpiecznik do acc dać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Z tego co pamietam to tylko w bezpiecznikach a koszt kabelka 11 pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Te 7a na schemacie oznacza 7 amperów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
livenet Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Witam, czy licznik o numerze 8K0 920 930 J to ten sam co z końcówką JX? Obsłuży ACC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Witam, czy licznik o numerze 8K0 920 930 J to ten sam co z końcówką JX? Obsłuży ACC? Tak obsluzy . Te 7a na schemacie oznacza 7 amperów? Dajesz bezpiecznik 5A . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
livenet Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 A czy da radę wymienić na razie sam licznik a później resztę? Bo zależy mi na razie chociażby na kolorowym fisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Tak bez problemu wymienisz na kolor licznik z pewnego zrodła musisz miec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Tak bez problemu wymienisz na kolor licznik z pewnego zrodła musisz miec Moim zdaniem szkoda kasy na CP. Zapłacisz dwa razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Zawsze jak zmieniasz kilka modułow to oczywiscie ze mniej zapłacisz za CP . Tutaj kolega tylko pyta o sam licznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Tak bez problemu wymienisz na kolor licznik z pewnego zrodła musisz miec Moim zdaniem szkoda kasy na CP. Zapłacisz dwa razy. Zawsze jak zmieniasz kilka modułow to oczywiscie ze mniej zapłacisz za CP .Tutaj kolega tylko pyta o sam licznik Jasne. A mógłbym prosić o wszystkie numery liczników pod ACC? Do diesla i w kilometrach. Padł mi dysk w laptopie i nie mam jak sprawdzić. ---------- Post dopisany at 22:04 ---------- Poprzedni post napisany at 15:56 ---------- Może chociaż parę? Bo JX chyba nie jest jedyny, który podchodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paudib8 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Tak bez problemu wymienisz na kolor licznik z pewnego zrodła musisz miec Moim zdaniem szkoda kasy na CP. Zapłacisz dwa razy. Zawsze jak zmieniasz kilka modułow to oczywiscie ze mniej zapłacisz za CP .Tutaj kolega tylko pyta o sam licznik Jasne. A mógłbym prosić o wszystkie numery liczników pod ACC? Do diesla i w kilometrach. Padł mi dysk w laptopie i nie mam jak sprawdzić. ---------- Post dopisany at 22:04 ---------- Poprzedni post napisany at 15:56 ---------- Może chociaż parę? Bo JX chyba nie jest jedyny, który podchodzi? patrz post #37 View image: ACC liczniki ACC można uruchomić na standardowym kolorowym FISie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Założyłem radar i zakodowałem. Mam parę błędów i migającą kontrolkę świec. Dodam, że nie zmieniłem jeszcze manetek bo cały czas na nie czekam. Przy próbie włączenia - ACC UNAVAILABLE. Wednesday,26,February,2014,12:45:22:10074VCDS Version: Beta 11.2.0 Data version: 20110305 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 13: Auto Dist. Reg Labels: None Control Module Part Number: 8K0 907 561 HW: 8K0 907 561 Component and/or Version: ACC2 H07 0080 Software Coding: 0079C0 Work Shop Code: WSC 51551 823 56573 VCID: EFE9578F855D 4 Faults Found: 00234 - Sensor for Automatic Distance Regulation Misadjusted 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 220 Mileage: 131078 km Time Indication: 0 Date: 2014.02.26 Time: 12:44:32 Freeze Frame: Temperature: 15.0°C Voltage: 12.03 V Bin. Bits: 01011 Hex Value: 0x0941 Hex Value: 0x0001 Speed: 0.0 km/h Lateral Accel.: 0.00 m/s^2 01044 - Control Module Incorrectly Coded 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 220 Mileage: 131078 km Time Indication: 0 Date: 2014.02.26 Time: 12:44:32 Freeze Frame: Temperature: 15.0°C Voltage: 12.03 V Bin. Bits: 01011 Hex Value: 0x044B Hex Value: 0x0001 Speed: 0.0 km/h Lateral Accel.: 0.00 m/s^2 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 008 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 220 Mileage: 131078 km Time Indication: 0 Date: 2014.02.26 Time: 12:44:32 Freeze Frame: Temperature: 15.0°C Voltage: 12.03 V Bin. Bits: 01011 Hex Value: 0x044B Hex Value: 0x0003 Speed: 0.0 km/h Lateral Accel.: 0.00 m/s^2 01314 - Engine Control Module 013 - Check DTC Memory Freeze Frame: Fault Status: 01101101 ------------------------------- Wednesday,26,February,2014,12:46:32:10074 VCDS Version: Beta 11.2.0 Data version: 20110305 Address 01: Engine Labels: None Control Module Part Number: 03L 906 022 MG HW: 03L 906 022 B Component and/or Version: R4 2,0L EDC H01 4375 Software Coding: 0104002C18072218 Work Shop Code: WSC 00460 941 86428 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022MG A01005 (AU48) VCID: 76E7E2EB7A07 1 Fault Found: 4332 - Check Coding of ECUs on Powertrain Data Bus P1647 00 [167] - Electrical Fault in Circuit Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 131078 km Date: 2014.02.26 Time: 12:44:33 Readiness: 0 0 0 0 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się