dudas307 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Witam, Dzisiaj odpaliłem auto, włączyłem światła, przejechałem kawałek i FIS wywalił mi błąd o spalonej lewej żarówce, podjechałem do auta na światłach i widzę, że nie świeci mi lewy palnik (mam bixenony). Dodam, że palniki nie były najnowsze(2006r.), ale też nie migały, ani nie świeciły na czerwono. Jak odróżnić spalony palnik od przetwornicy? Istnieje możliwość, aby żarnik padł tak sam z siebie w jednym momencie jak zwykła żarówka?
wrclaguna Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Wystarczy przełozyć go na druga strone i bedzie wiadomo czy zarnik czy przetwornica
dudas307 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2013 No fakt, najprostsze rozwiązania są najlepsze ---------- Post dopisany 09-01-2013 at 17:26 ---------- Poprzedni post napisany 07-01-2013 at 20:51 ---------- Przyczyna znaleziona. Palnik rozpadl sie w soczewce
wrclaguna Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 to sprawa jasna warto obejrzec przed zakupem Xenon D1S Philips Osram jak odróżnić oryginał od podróbki - YouTube
dudas307 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2013 Takie uszkodzenie jest normalne w przypadku palników? Czy może trzeba gdzieś dalej szukać przyczyny? Nie chciałbym, żeby to samo stało się również z nowym, bo to dosyć droga impreza(komplet palników oryginalnych). Woda w lampie mogła być tego przyczyną?
otomsono Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Woda? Chiałeś chyba napisać para? Lampa to nie akwarium, takie rzeczy są... niedopuszczalne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się