ynos Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Witam, Od wczoraj dziwne zachowanie występuje w moim aucie. Zauważyłem, że hamulec czasem robi się twardy i brak siły (wspomagania) hamowania. Po próbach okazuje się, że przy prędkości 30-60 przy 3 naciśnięciach hamulca, każde kolejne wciśnięcie jest krótsze , aż przy 3, 4razie pedał jest twardy i hamowanie prawie zerowe. Nie wiem czy kojarzyć z tym można wywalenie błędu 17964-charge pressure control:negative deviation. Czy wytworzenie ciśnienia przez pompę hamulcową do wspomagania, ma coś wspólnego z ciśnieniem do sterowania turbo? Bo nie wiem, czy pompa hamulcowa pada i turbo razem, czy może problem z ciśnieniem mam?
MASATO Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 sprawdź przewody podciśnienia, od vacum pompy do serwa i do N75 przy turbo oba twoje problemy spowodowane są przez problem z podciśnieniem
gregor_gg Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Miałem tak samo. U mnie spadł wężyk podciśnienia. Nie wiem jak Ci wytłumaczyć. U mnie był on przy samej chłodnicy po lewej stronie. Tam tak idzie kilka tych wężyków, również od sztangi w turbinie. Zsunął się z takiej małej gruszki. Popatrz dobrze, to może będzie u Ciebie to samo.
EnDrIu` Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Bankowo masz problem z podcisnieniem...turbo moze nie chodzic, hamulec twardy. Tak jak koledzy napisali czeka Cie przejrzenie wszystkich przewodow cisnieniowych...jak zobaczysz, ze jakis jest sparcialy wymien od razu, bo na pewno zaraz strzeli. Gdzies na forum jest opis wszystkich przewodow podcisnieniowych...wydrukuj sobie i szukaj pod maska.
ynos Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2013 witam, dzięki za odpowiedzi ale wszystkie wężyki wymieniłem jakiś rok temu i wszystkie się trzymają - żaden nie spadł. Więc jakoś inaczej gubi podciśnienie.
MASATO Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 sprawdź jakie podciśnienie daje vacupompa, jeśli jest ok to na pewno gdzieś gubi podciśnienie
ynos Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2013 no gdybym miał jak to bym sprawdził nie mam urządzenia do sprawdzenia ciśnienia ---------- Post dopisany 12-01-2013 at 20:47 ---------- Poprzedni post napisany 11-01-2013 at 20:49 ---------- istnieje jakiś inny sposób sprawdzenia?
Gość adus20 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 hmm mechanik, powinien sprawdzic to na miejscu
ynos Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2013 mechanik powiedział, że vacum do wymiany 600pln za pompę. Znalazłem nieszczelność na rurce i uszczelniłem. Problem twardniejącego pedału i słabnącego hamulca przy hamowaniu pulsacyjnym zniknął. Jednak ciągle wydaje mi się, że pedał nie jest na tyle miękki jak powinien być. Siła hamowania dobra lecz trzeba mocno nacisnąć nogą. A raczej powinno być, że hamulce brzytwa przy lekkim użyciu pedała? Gdzie jeszcze można doszukiwać się problemu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się