Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B5 - twarty hamulec i brak turbo


ynos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od wczoraj dziwne zachowanie występuje w moim aucie. Zauważyłem, że hamulec czasem robi się twardy i brak siły (wspomagania) hamowania. Po próbach okazuje się, że przy prędkości 30-60 przy 3 naciśnięciach hamulca, każde kolejne wciśnięcie jest krótsze , aż przy 3, 4razie pedał jest twardy i hamowanie prawie zerowe.

Nie wiem czy kojarzyć z tym można wywalenie błędu 17964-charge pressure control:negative deviation.

Czy wytworzenie ciśnienia przez pompę hamulcową do wspomagania, ma coś wspólnego z ciśnieniem do sterowania turbo?

Bo nie wiem, czy pompa hamulcowa pada i turbo razem, czy może problem z ciśnieniem mam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź przewody podciśnienia, od vacum pompy do serwa i do N75 przy turbo

oba twoje problemy spowodowane są przez problem z podciśnieniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak samo. U mnie spadł wężyk podciśnienia. Nie wiem jak Ci wytłumaczyć. U mnie był on przy samej chłodnicy po lewej stronie. Tam tak idzie kilka tych wężyków, również od sztangi w turbinie. Zsunął się z takiej małej gruszki. Popatrz dobrze, to może będzie u Ciebie to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bankowo masz problem z podcisnieniem...turbo moze nie chodzic, hamulec twardy. Tak jak koledzy napisali czeka Cie przejrzenie wszystkich przewodow cisnieniowych...jak zobaczysz, ze jakis jest sparcialy wymien od razu, bo na pewno zaraz strzeli. Gdzies na forum jest opis wszystkich przewodow podcisnieniowych...wydrukuj sobie i szukaj pod maska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź jakie podciśnienie daje vacupompa, jeśli jest ok to na pewno gdzieś gubi podciśnienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no gdybym miał jak to bym sprawdził:) nie mam urządzenia do sprawdzenia ciśnienia

---------- Post dopisany 12-01-2013 at 20:47 ---------- Poprzedni post napisany 11-01-2013 at 20:49 ----------

istnieje jakiś inny sposób sprawdzenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechanik powiedział, że vacum do wymiany 600pln za pompę. Znalazłem nieszczelność na rurce i uszczelniłem. Problem twardniejącego pedału i słabnącego hamulca przy hamowaniu pulsacyjnym zniknął.

Jednak ciągle wydaje mi się, że pedał nie jest na tyle miękki jak powinien być. Siła hamowania dobra lecz trzeba mocno nacisnąć nogą.

A raczej powinno być, że hamulce brzytwa przy lekkim użyciu pedała?

Gdzie jeszcze można doszukiwać się problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...