ziutek--wroclaw Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Tak jak w temacie , logi zrobione przed grzebaniem [ wymieniony n75-nowy, wycięty kat, sprawdzone podciśnienie i szczelność ic] brak poprawy.Zauważyłem że jak to zaczeło się dziać autko z tyłu tłumika tak jakby bardziej basowo chodzi albo to moje złudzenie ,dlatego pomyślałem o usunięciu kata z myślą ze jest zepsuty - i tak dawno temu miałem to zrobić ale poprawy brak-może wydech przypchany gdzies w tłumiku i turbo się nie wkręca.auto nie dymi-na wyższych obrotach jedzie chyba dobrze tylko czasami awaryjny na wyzszych biegach i bład 16683.pomóżcie:) VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
audiomaniak Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Błąd oznacza niedoładowanie, czy na 100% nie masz jakiejś dziury w którymś z węży?
kiler_NN Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 EGR sprawdzałeś ?? u mnie w BKD przy "zajechanym" EGRze było bardzo podobnie. Odczep OBYDWA wężyki EGR zaślep i zobacz jak zachowuje sie turbo
ziutek--wroclaw Opublikowano 11 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2013 egr jest zaślepiony przy kolektorze dolotowym, wyłączony jest programowo w sofcie i niema wogóle tej rurki między turbo chł.spalin. pękła i dlatego egr off. , co do nieszczelności to nic nie znalazłem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się