Skocz do zawartości
IGNOROWANY

po odpaleniu przez chwilę podwyższone obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak jak w temacie gdy samochód stoi całą noc i jest mróż od -2 w dół bez różnicy czy to w garażu czy na parkingu po odpaleniu podskakują obroty o jakieś dwie kreski więcej niż powinny przez jakieś 10-15s i później wracają do normy można powiedzieć że silnik po odpaleniu przez tą chwilę nie równo pracuje sprawdziłem już świece są ok. Co może być tego przyczyną z góry dziękuje aha i filtr paliwa był wymieniany 30tys temu a paliwo leje zawsze na orlenie

---------- Post dopisany at 16:27 ---------- Poprzedni post napisany at 16:21 ----------

aha przy odpalaniu mrygnie 3 razy kontrolka break ktora jak doszłem świadczy o słabym aku ale tamej zimy też mrygała i było wszystko ok czy teraz aku jest aż tak słaby może mieć to jakiś wpływ na obroty?

Opublikowano

U mnie przy ujemnych temperaturach przy odpalaniu także obroty przez chwilę są wyższe, ale po chwili wracają do normy. Trwa to może ok 3-4s, ale nie 10-15s.

Opublikowano

no może przesadziłem z tym czasem ale tak z 5s czyli to normalne tak?

---------- Post dopisany at 17:10 ---------- Poprzedni post napisany at 17:09 ----------

dodam że przy odpalaniu żadnych problemów nie ma tylko te obroty przez chwile wieksze

Opublikowano

Wg mnie te chwilowe, podwyższone obroty przy odpalaniu to normalka.

Opublikowano

ok czyli wymiana aku nic nie da jak troche jest osłabiony? bo wyskauje ci też przy wlaczaniu zaplonu 3 razy break jak doszedłem co świadczy o osłabionym aku?

Opublikowano

3-krotne pikanie prawdopodobnie jest oznaką słabego aku, więc doładuj go i zobaczysz sam. A pojawia ci się ikonka wykrzyknika na desce? Może problem jest po stronie ukł. hamulcowego np za mało płynu hamulcowego itd.?

Opublikowano

tylko ze w tym problem ze nie zawsze trzy razy to mryga tylko przewaznie po nocy albo dluzszym postoju

---------- Post dopisany at 17:23 ---------- Poprzedni post napisany at 17:21 ----------

plyny sprawdzam na oklaglo wiec sa w normie

Opublikowano

Możesz też podpiąć vaga i zobaczysz jakie błędy wysypie.

Opublikowano

na vagu sprawdzalem to poza bledem kiery nic nie ma ale to dlatego ze pod rnse nie mam kiery mf

---------- Post dopisany at 17:28 ---------- Poprzedni post napisany at 17:25 ----------

to podładuje jeszcze ten aku w wekend jak bede w domu i jak bedzie wykrzyknik to najwyżej do wymiany aku jeszcze sprawdze napiecie aku przed wymianą jak coś żeby na próżno nie wymieniać

---------- Post dopisany at 17:29 ---------- Poprzedni post napisany at 17:28 ----------

a jak u ciebie też przez chwile sa wieksze obroty to widocznie tak ma być i zostawie żeby nie przedobrzyć

Opublikowano

Dokładnie, podładuj aku, posprawdzaj napięcie na nim i będziesz wiedział więcej:wink:

Opublikowano

enetualnie jeszcze można sprawdzić napięcie na przewodach od świec bo sprawdzałem same świece i wleje może jakiś środek motul engine clean lub cos podobnego ale to już po naladowaniu aku ile trzeba ładować i jakimi parametrami?

---------- Post dopisany at 17:34 ---------- Poprzedni post napisany at 17:34 ----------

aha i jakie napiecie ma być na aku?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...