kamil22lodz 0 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 witam panowie , problem polega na obrotach , posiadam Audi B5 1995 1.8 na gazie BRC dzieje się to na benzynie jak i gazie obroty wariują na zimnym jak i ciepłym silniku , podczas jazdy i stania podchodzą ponad 2000... i opadają i tak w kółko , może nie jest to cały czas ale teraz zdarza się to częściej , wyczyściłem przepustnice i nic to nie pomogło , co robić dalej ? proszę o pomoc bo żona mi żyć nie daję !! i nie tylko żyć bez auta ani rusz ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerk331 0 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Posprawdzaj wężyki podciśnieniowe,dostaje lewego powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Zobacz szczelność dolotu szczególnie odma, ale podstawa to VAG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil22lodz 0 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 a gdzie te wężyki znajdę ? sorka ale nie znam się aż tak dobrze ;\ powiedzcie mi gdzie tego szukać tą odmę , też? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Odpal silnik i psiuknij plakiem w okolicach dolotu przepustnicy i jak silnik zacznie wariować to będziesz wiedział że jest gdzieś nieszczelność, i jak nie zabardzo się znasz to raczej oddaj do mechanika, a jak nie to szukaj po kolei w dolocie dziury, wężyki podciśnienia odchodzą ci bezpośrednio od przepustnicy taki cienki który idzie do regulatora ciśnienia pb i drugi idzie do ezektora czyli takiego trójnika. Po prostu musisz każdy wężyk sprawdzić, ale najpierw podłącz pod VAG bo może się naszukasz a tu jakiś czujnik nie domaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil22lodz 0 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 ok dzięki Piterek zobaczę dam znać co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszka82 1 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 może też być czujnik cieczy, kiedyś miałem identyczne objawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 sprawdź ładowanie alternatora i napięcie aku w spoczynki i w stanie pracy pod obciązeniem i bez miałem pdobnie jak mi altek padał..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil22lodz 0 Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 koledzy chciałbym odświeżyć temat tak jak pisałem walczę z autem z tymi obrotami - po wizycie u elektryka , bo miałem jeszcze mały problem z rozrusznikiem - okazało się ze dopatrzył się urwanego przewodu odmy , powiedzcie mi czy to jest przyczyna ze auto wariuje , obroty ? jutro wstawiam do mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 jak najbardziej dziurawa odma róna się falowanie obrotów itp itd lewe powieetrze ciągnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil22lodz 0 Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 nawet w czasie stania ? mogą tez obroty falować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 oczywiście, że tak pisałem szczelność dolotu a odma to jego część jak wymienisz odmę to powinno być wszystko dobrze, a falują ci dlatego że silnik sobie "lewe" powietrze łapie i przepływka mu daje coś innego i coś innego zasysa w skrócie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil22lodz 0 Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 dzieki Piter mam nadzieje że jutro wszystko wróci do normy po wymianie odmy miłego wieczoru , pozdr ---------- Post dopisany 05-02-2013 at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany 03-02-2013 at 21:41 ---------- uufff i po problemie - tak jak pisaliście panowie odma była przyczyna świrowania obrotów , w ogóle jej nie miałem , porwana itp , ułamana ;\ dziś już jest dobrze wymieniona cała , autko wróciło do normy , ahhh od razu lepiej się zbiera itp itd , a najbardziej cieszy równa praca silnika :) dzięki koledzy za pomoc , kończę temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
largovinch 1 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Jak by ktoś szukał miałem podobne obiawy, winny był szmaciany wężyk od podcisnienia który idzie do przepustnicy... http://a4-klub.pl/1-8-211/szarpanie-zla-temperatura-ciezko-pali-wariuje-problem-rozwiazany-265729/#post3407506 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się