Skocz do zawartości

kerk331

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kerk331

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kerk331

0

Reputacja

  1. Witam, podłącze się do wątku ponieważ wszyscy jesteście w temacie brania oleju. Jeździłem 14tkm na oleju Castrol 5w30 przez ten okres dolałem może 200ml oleju, nadeszła zmiana oleju ponieważ wyjeżdżałem do Niemiec zrobiłem to przed wyjazdem. Wymieniłem filtr, wlałem olej Mobil 5w30. Dojeżdżając na miejsce po 730km zaświeciła się kontrolka oil min. więc dolewka. Jazda z powrotem ponowna dolewka. Przez 2tkm spalił 1l oleju. Od wymiany zaczął brać olej i teraz nie wiem czy jest to usterka mechaniczna czy wina oleju. W załączniku dodam zdjęcie odmy lub to co z niej zostało, czy w tym silniku (110kW) tak ma być czy jest po przeróbce.
  2. U mnie w pierwszej kolumnie 55mm, a w drugiej 47mm. Dodam jeszcze że kontrolka oil min zaświeciła się w trasie po przejechaniu 780 km. Na miejscu dolałem 0,8l, na bagnecie wskazywało max. W drodze powrotnej zaświeciła sie po 700km, sprawdzając na drugi dzień była połowa na bagnecie.
  3. Witam, mam pytanie do benyA4. Czy jest możliwość wymiany oringów na tym zaworze?
  4. Kody usterek ściągnąłem z internetu w pdfie, i tak jak wyżej błąd jest tam tak opisany. Ale jest na to sposób aby to sprawdzić. Podam dwa błedy jak mozesz to sprawdz je. 16724 P0340 4154 Czujnik wału rozrządu CMP A, bank 1 - obwód 16725 Camshaft Position Sensor (G40), lub ten sam w tłumaczeniu 16725 P0341 4155 Czujnik wału rozrządu CMP A, bank 1 - range, performance problem
  5. Witam, dołacze sie do tematu ponieważ mam ten sam problem z błędem 17927. Nie jestem fachowcem ale u mnie w kodach usterek błąd 17927 P1519 4607 to Czujnik położenia wału korbowego CMP bank 1- uszkodzony, a wy opisujecie wałki rozrządu które mają swoje czujniki.
  6. Witam,jestem użytkownikiem Audi z takim motorem i mogę dopisać że na pewno nie lubi olejów o innej normie jaką ma zalecaną(501.01). Zalecam tankować tylko pb98. Z poważniejszych napraw jakie zrobiłem to wymiana łańcuszka wałka rozrządu. Była też historia z nastawnikiem faz rozrządu, ale po zmianie oleju z odpowiednią normą po przejechaniu 4tys. żadnych błędów już nie pokazuje. Więc leje i cieszę sie z jazdy.
  7. Witam, proszę o wytłumaczenie błędu w tytule jaki pokazał vag(nr błędu 17441).Dodam jeszcze że wcześniej jakieś 300-400km skasowany był błąd związany z czujnikiem tlenków azotu. Tankuje cały czas na orlenie paliwo 98 okt, samochód jedzie normalnie żadnych szarpań silnikiem, kontrolka check engine nie świeciła się na tablicy. Nie wiem czy zaczynać sie martwić czy spokojnie przeczekać.
  8. Dodam jeszcze wnęka pod klimatronikiem i podświetlenie zegarów bez włączonych świateł(kiedy zbliżysz się do zegarów).
  9. Posprawdzaj wężyki podciśnieniowe,dostaje lewego powietrza.
  10. kerk331

    Nastawnik faz rozrządu

    Witam, w moim A4 B6 FSI 150km mam uszkodzony nastawnik zmiennych faz rozrządu. Czy mogę bez obaw poruszać się z tą awarią? I drugie pytanie, czy na forum są tylko trzy osoby posiadające taki motor, czy ja źle szukam? Pozdrawiam.
  11. Witam, mam na imię Mirek i jestem skromnym posiadaczem Audi A4 B6 2.0 FSI 150KM, S-Line, Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...