SowaBezOka 0 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Log (0 - 003,003) Log (1 - 000) Log (2 - 005,005) Log (3 - 001,001) Log (4 - 004,004) Log (5 - 007) Logi MS i BS sa w jednym pliku, niestety nie ma nigdzie wpisane co jest BS a co MS. Ale w BS widze, ze sa 'zle' wyniki gdzieniegdzie i po tym idzie je rozroznic Caly czas na VAGu powraca blad 00575 i auto slabo jedzie od 110km/h w gore. Pod gore tez przy predkosci 90-110km/h czuc jak przerywa swoje przyspieszanie (nie szarpie, ale czuc, ze przerywa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rek1n82 0 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 a ze tak sie zapytam co mu dolega bo nic nie napisales i nie wiadomo na co patrzyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaBezOka 0 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 pacjent ma problemy z rozruchem przy ujemnych temperaturach. Jeszcze 1 log: Log (0 - 013) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Pokaz log 000 w trybie Basic Settings przy max nagrzanym silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaBezOka 0 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Przemik - log z pierwszego posta jest zrobiony po trasie 150km, wiec bardziej nagrzac go nie moge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rek1n82 0 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 możesz zmienić dawkę rozruchowa w vag no i możne po prostu sprawdź świece żarowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaBezOka 0 Opublikowano 4 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 A co z bledem 00575? Sprawdzilem wezyki od N75 i wygladaja na sprawne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 A co z bledem 00575? Sprawdzilem wezyki od N75 i wygladaja na sprawne. Niestety nie wkleiłeś logów dynamicznych więc co mamy powiedzieć nt turbodoładowania ? Najczęstsze usterki w regulacji ciśnienia doładowania w Twoim silniku to albo nieszczelność wężyków ciśnieniowych pomiędzy N75 a turbo (dwie sztuki - do sztangi siłownika lub do korpusu muszli sprężającej albo nieszczelność wężyka idącedgo do czujnika G71 wewnątrz obudow sterownika silnika) lub też wadliwie działający elektrozawór N75 co akurat w tym silniku to prawie norma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaBezOka 0 Opublikowano 6 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Usterka juz usunieta, przedwczoraj przeczyscilem wszystkie wezyki i zecior smiga jak RS4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się