Skocz do zawartości

Rek1n82

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rek1n82

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Lubań

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.8 V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Rek1n82

0

Reputacja

  1. U mnie, tyle ze w a6 c5, czujnik hamulca byl taki sam. Jedynie dolozony zostal czujnik polozenia sprzegla i wpiety do ECU. jakby ktos szukal kupca na uszkodzonego multitronica a za dalego mial do Barta to mam namiar na warsztat z zachodniej granicy co tez takie skrzynie naprawia i skupuje.
  2. Jestem po przekładce tyle ze w a6 c5 i zostało mi ogarnąć ECU. Mechanicznie robiłem wszystko sam. W razie potrzeby mogę coś podpowiedzieć. Ale ma pytanko: sterownik 3B0907551Q będzie plug&play w miejsce 3B0907551AA.
  3. mój AFN 1998 ponad 370 tys i nie wiadomo czy nie kręcony po sprowadzeniu. Od 4 lat u mnie żadnych poważniejszych awarii poza zasmolona turbina i łożyskiem klimy.
  4. Ma ktoś może sprawdzone info gdzie w ECU podłączyć czujnik sprzęgła żeby ożywić tempomat? silnik 2.8 z elektronicznym sterowaniem gazu.
  5. Do zmiany kodowania ECU trzeba się najpierw logować? Ma ktoś może opis podłączenia czujnika sprzęgła do ECU bo Barta link nie działa?
  6. Hejka Czy jest ktoś w stanie opisać mi co się dzieje w multi po przełączeniu na ręczny tryb zmiany biegów. Chodzi mi o szarpanie, które występuje na automacie a ustaje na zmianie ręcznej.
  7. bo... przelozenie glowne troche wieksze wiec bedzie szybszy ale biegow 6 takze pierwsze moze beda rowne. Nie moge znalezc rozkladu przelozen do 5-io biegowej.
  8. a robił ktoś przekładkę skrzyni z 2,5 tdi 6-bieg do benzyny? np 2,8? trochę inne przelozenia i ciekaw jestem jak to będzie jechalo
  9. Witam Trochę mi to zajęło ale przeczytałem cały watek jednak konkretnej odpowiedzi nie uzyskałem i mam pytanie. Meczy mnie dość pospolita awaria czyli tarka przed pełzaniem i przed zatrzymaniem się oraz falowanie obrotów przy stałej prędkości na trybie automatycznym. Sporo takich postów przeczytałem ale nikt nie wypowiedział się po wymianie czego ustąpiła awaria. Czy po objawach możne ktoś mi odpowiedzieć co konkretnie trzeba wymienić w skrzyni. Rozmawiałem i pisałem z Bart-S i nie uzyskałem konkretnej odpowiedzi i wcale się nie dziwie bo to jego wiedza i pieniążki jednak mam nadzieje ze ktoś uroni rąbka tajemnicy. Jesli naprawa nie wiąże się z wymiana łańcucha i bieżni jestem skłonny podjąć się wymiany części ale nie chce tego robić w ciemno.
  10. Hej Decyzja zapadła!! Jutro z teściem wyciągamy skrzynie na stół. Objawy uszkodzenia w moim przypadku to: - tzw tarka przed pełzaniem i przed wyhamowaniem - przy ok 2000 falujące obroty i poszarpywania - szarpanie/przerywanie przy agresywniejszym przyspieszeniu Na trybie ręcznym tylko tarka Mam zamiar rozbebeszyć skrzynie i wymienić (jeśli nie będzie masakry z łańcuchem i bieżniami) tarczki przód, tłok przód, filtr i olej. I w tym momencie mam prośbę do wszystkich którzy mieli już styczność z multitronic'iem o rady i podpowiedzi na co uważać i co ew. jeszcze wymienić. Od razu mowie ze jeśli bieżnie i łańcuch będą uszkodzone to ze względów finansowych składam wszystko do kupy i szykuje się do swapa na manual. Nie mam zamiaru pompować tam 4tys i jeździć z dusza na ramieniu. BAAAARDZO będę wdzięczny na wszelkie uwagi
  11. chyba multitronic. na trybie recznym ok? jak sie czegos dowiesz to pisz. mam to samo
  12. możesz zmienić dawkę rozruchowa w vag no i możne po prostu sprawdź świece żarowe
  13. a ze tak sie zapytam co mu dolega bo nic nie napisales i nie wiadomo na co patrzyc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...