m_ajor91 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Witam kloedzy. Wczoraj wymieniłem w mim A4 świece wszystkie 4 na NGK. Stare Bosch'a były strasznie zakopcone , czarne jak węgiel. Widocznie nie chodziły. Dzisiaj tylko -6 stopni a musialem dwa razy go zakręcić aby zapalił. Jak zapali to strasznie nim buja ;( Przez około 5sek. Potem wszytko wraca do normy. Co moze mieć winę koledzy. ???
Musashi Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/all-tdi-problemy-zimnym-silnikiem-mroz-obsluga-momenty-dokrecania-swiec-zarowych-215760/
matn6288 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 witam mam ten sam problem z moim a4 b5 2001r ajm ciężko odpala na mrozie a jak już odpali to kilka sek trzęsie dodam że ma 194kk przynajmniej teoretycznie i wymieniłem już świece pompke w zbiorniku paliwa założyłem 2 zaworki zwrotne wymienione gumki pompowtrysków logi jak i wynik całego prześwietlenia u elekronika nic nie wykazał kolejna podejżana pompa wakum lub pompki mają jakąś wade której nie pokazuje komputer lub egr który lekko cieknie i czasami tafta tylko czy jest sens wymieniać wszystko po kolei ?? może ktoś powie co może powie co może być przyczyną
Musashi Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 egr nie ma nic do rzeczy, napisalem w watku jak zweryfikowac przyczyne, swiece wymienone ale czy dzialaja? gumki wymienione ale czy PD sa sprawne? tandem dziala prawidlowo?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się