mr.mark1 Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 Tak jak w temacie, próbowałem wymienić sobie gałkę na s-line ale nie potrafię ściągnąć starej. Wie ktoś może jakim sposobem się to robi?? Na forum szukałem to wszystko tyczy się manuala a o automacie nic
siwy2326 Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 Ten guzik co go wciskasz kciukiem to musisz go wyciagnac(nie calkowicie) a galke wyjmujesz do gory i to chyba wszystko.
ucho.77 Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 kolego ustawiasz lewarek w pozycji neutralnej,następnie delikatnie zsuwasz pierścień aluminiowy z gałki w duł jak zsuniesz to przycisk wyciągasz delikatnie i ci zejdzie, montaż odwrotnie
mr.mark1 Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Opublikowano 3 Lutego 2013 Właśnie tak robiłem no i za chiny się nie da...Ciągnę tym wszystkim i nic. Pierścień zszedł mi może jakiś 3mm w dół i to w pozycji D. Jak lewarek jest na pozycji N to nawet trochę się go nie da zsunąć a próbowałem śrubokrętem nawet A druga sprawa, gałka którą kupiłem ma wciśnięty ten przycisk a mniemam że do montażu tak nie może być. Próbowałem go wyciągnąć ale ani drgnie. Głupia wymiana gałki a taki problem:kwasny: ---------- Post dopisany 03-02-2013 at 12:36 ---------- Poprzedni post napisany 02-02-2013 at 15:41 ---------- Nikt nie pomoże
marcin120383 Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 może pomoże http://a4-klub.pl/wnetrze-99/all-b5-wymiana-drazka-zmiany-biegow-automacie-78576/:wink:
mr.mark1 Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Opublikowano 3 Lutego 2013 To ja już nic nie wiem, jedni piszą że trzeba przycisk pociągnąć a w tym linku ktoś napisał że trzeba nacisnąć i ciągnąć gałkę w górę. Więc jak trzeba pociągnąć przycisk to wogóle jest problem bo w nowej gałce się go nie da wyciągnąć. Zepsuta albo nie umiem....
marcin120383 Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 No ja też miałem u siebie wymieniać na skórę ale nie mogę zdjąć starej :facepalm:
mr.mark1 Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Opublikowano 3 Lutego 2013 Nic może kiedyś coś wymyślę to napiszę co i jak. Puki co mi się nie chce grzebać. Czekam na kogoś kto już wymieniał w b6 gałkę w automacie, może opisze dokładnie jak ją wymienić.
xbladyx Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 heh ja też siłowalem sie z tym i d*pa odpuścilem puki co :/
Bart-S Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 Wyciągacie przycisk blokady na zewnatrz i oplatacie go "trytytką" aby nie wpadł do środka. Kolejnym krokiem jest odkręcenie (odwrotnie do wskazówek zegara) aluminiowej osłonki znajdującej się tuż pod uchwytem. Jeśli dobrze pamiętam jakieś 60 stopni) - osłonka osunie się na dół o jakieś 3mm w stosunku do gałki. Teraz pozostaje już tylko siłowanie się z samą gałką... Najlepszy patent na ściągnięcie tego cholerstwa to odchylenie podłokietnika na maksa do tyłu i wejście na środek tunelu (lewa noga na stronie kierowcy, prawa na stronie pasażera). To da nam lepszą pozycję do szarpnięcia. Teraz już z całej siły ciągnąć na maksa (można dodać do tego delikatne ruchy obracające gałką w lewo i w prawo). Także procedura, którą wykonałeś Marku jest OK (zapomniałeś tylko zablokować blokadę). Jeśli chodzi o wyciągnięcie przycisku w nowej gałce - dmuchnij od dołu kompresorem (tylko nie przesadź z ciśnieniem, zacznij od małych wartości i kontroluj).
ucho.77 Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 w multi ściąga się tak jak pisałem dziś jeszcze z kumplem rozmawiałem co wymieniał z drewna na skórę w A6/C5, jedynie co to trzeba trochę siły żeby wyszła bo góry
mr.mark1 Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Opublikowano 3 Lutego 2013 Dzięki Bartku za poradę. Jutro po pracy z tym powalczę. Obym nie wyrwał tej gałki z całym mechanizmem Faktycznie, dmuchnąłem w tą gałkę to przycisk wychodzi. na to bym nie wpadł
skius Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 Ja wymieniałem gałke na s-line z mulitronica. Niestety za cholerę nie chciała zejść.W koncu ułamały się plastiki:kwasny: Zakupiona okazała się od modelu 2,7tdi.Zdecydowanie różni się od tej do 2.0.Chociażby długością trzpienia na który nachodzi gałka.Zresztą trzpień z 2.0 jest tylko pociągnięty chromowanym plastikiem ,a od sline jest cały ze szczotkowanego aluminium.Skonczyło się na dokupieniu reszty gratów do gałki(którą w koncu zamontowałem) Zabawa wyszła drogo:grin:
mr.mark1 Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Opublikowano 7 Lutego 2013 No i gałka s-line na miejscu. Faktyczne trzeba było się zaprzeć i wyskakuje. Dzięki wszystkim za pomoc
Bart-S Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 No i gałka s-line na miejscu. Faktyczne trzeba było się zaprzeć i wyskakuje.http://s9.postimage.org/beu1nmsgb/60_Ga_ka_s_line.jpg Dzięki wszystkim za pomoc I co - stałeś okrakiem nad tunelem ?
PrzemoVKP Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Podepnę się pod temat - tym bardziej że Bart-S jest online - może pomoże . Z góry przepraszam że nie konkretnie na temat gałki ale... szukam, szukam, szukam i nic (jeden post z 2010 roku bez konkretnej odpowiedzi). Mam mocno porysowaną tą obudowę chromowaną skrzyni i nie mam zielonego pojęcia co z nią zrobić. Na allegro są tylko w zestawie z całym wybierakiem od 200zł - a i tak są porysowane. Czy ktoś może przerabiał ten temat? Można to jakoś okleić albo pomalować?
Bart-S Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Podepnę się pod temat - tym bardziej że Bart-S jest online - może pomoże . Z góry przepraszam że nie konkretnie na temat gałki ale... szukam, szukam, szukam i nic (jeden post z 2010 roku bez konkretnej odpowiedzi). Mam mocno porysowaną tą obudowę chromowaną skrzyni i nie mam zielonego pojęcia co z nią zrobić. Na allegro są tylko w zestawie z całym wybierakiem od 200zł - a i tak są porysowane. Czy ktoś może przerabiał ten temat? Można to jakoś okleić albo pomalować? Ten element w ASO trochę kosztuje - próbowałbym spolerować (przydałoby się coś na próbę).
PrzemoVKP Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Będę oklejał wnętrze folią (popielniczkę, dekory na) ... Podobno folią chrom się nie da okleić tej obudowy bo jest sztywna i się nie zawinie w te kółeczka Zobaczę czy uda się zdemontować... Jeśli tak to polerka i ew. pomalowanie... Ale aż dziwne że nikt takiego zabiegu nie wykonywał :/
Zimny75 Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Będę oklejał wnętrze folią (popielniczkę, dekory na) ... Podobno folią chrom się nie da okleić tej obudowy bo jest sztywna i się nie zawinie w te kółeczka Zobaczę czy uda się zdemontować... Jeśli tak to polerka i ew. pomalowanie... Ale aż dziwne że nikt takiego zabiegu nie wykonywał :/ Też mnie czeka polerowanie albo malowanie, daj info proszę co zrobiłeś i jaki efekt.
mr.mark1 Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Opublikowano 7 Lutego 2013 No i gałka s-line na miejscu. Faktyczne trzeba było się zaprzeć i wyskakuje.http://s9.postimage.org/beu1nmsgb/60_Ga_ka_s_line.jpg Dzięki wszystkim za pomoc I co - stałeś okrakiem nad tunelem ? Dokładnie, bez tego patentu by się nie udało. Tak się zaparłem że mało co tą gałką w zęby sobie nie dałem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się