Ksiadz 2 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Tak, wyglądały na sprawne. Otwierały się i zamykały. Auto już prawie złożone, czekam na napinacz, dzisiaj już powinno jeździć ;-) Dam znać co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waskivw 3 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 To że wyglądają na sprawne , otwierają i zamykają się nie oznacza ze takie są , wystzrczy że sprężyna jest zmęczona , przylgnia tłoczka zużyta itp. i raz się zamknie szczelnie , a za drugim razem nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Kuźwa, części nie przyjechały i d*pa. Jutro będę składał :-/ ---------- Post dopisany 23-04-2014 at 14:06 ---------- Poprzedni post napisany 22-04-2014 at 18:31 ---------- No, w końcu mam: Czyli trzeba złożyć do kupy ;-P ---------- Post dopisany at 19:08 ---------- Poprzedni post napisany at 14:06 ---------- No to wystartował... Grzechotka taka że masakra... Ale to pewnie przez to że cały olej ściekł. Zobaczymy jutro rano odpalanie, co się będzie działo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waskivw 3 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Kto odpala od strzała suchy silnik Sam sie pan prosisz o połamanie ślizgów . Bylo odpiąć cewki zakręcić kilka obrotów żeby zassał oliwe i dopiero odpał . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Nie inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 No widzisz, nie pomyślałem... Człowiek się uczy całe życie ---------- Post dopisany at 21:42 ---------- Poprzedni post napisany at 20:34 ---------- Dev, to musi być coś z klockiem bo jak go wyjąłem i zakręciłem kołem to nie było tego dzwięku. Poza tym podczas jazdy wystarczy lekko hamulec nacisnąć i dzwięk znika. Dlatego się zdziwiłem że w klocku i tarczy tej klasy dzieje się takie coś. Jakby w klocku było coś, jakiś twardszy materiał. Ale o dziwo na tarczy nie ma śladu ani z zewnątrz ani od środka. Mogę jeszcze przełożyć te klocki stronami jak piszesz i sprawdzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Pisk to nic innego jak drgania wysokiej częstotliwości. Klocek lata Ci w jarzmie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Hmmm, a jak się tego najlepiej pozbyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waskivw 3 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Posmaruj smarem - Zartowałem , są takie preparaty do malowania zewnętrznej strony klocka , ale tu niech sie Dev wypowie w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 I d*pa, tyle roboty na marne. Grzechotka jak była tak jest...i to całkiem fajna z rana była. Nawet filmik nagrałem, ale wrzucę później. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plebansk8 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Kurka to nie zazdroszczę, a jaki masz przebieg ? robiłeś coś wcześniej z rozrządem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Przebieg to tylko 52 tyś. mil. Nic wcześniej nie robione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plebansk8 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 może te zaworki jeszcze troche czasu potrzebują po wymianie, obczytałeś dokładnie wątek na audizine, wymieniłeś dokładnie ten sam komplet elementów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Nie no, powinno być gitara od razu. Może faktycznie coś u mnie w rozrządzie szwankuje. Jakiś napinacz czy cuś :-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plebansk8 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 ja przy przebiegu ok 100, robiłem nastawiacze rozrządu + cały rozrząd bo sie okazało, że ślizgacze też pęknięte lekko było no i troche luzów było, więc podjąłem decyzję o wymianie całości :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Dobra, Dev, jako Guru "hamulcowy", proszę wypowiedz się i doradz. Zmieniłem nawet stronami klocki. Było cicho przez dzień, po czym zaczęło znowu piszczeć po stronie kierowcy. O co kaman? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Rusz głową Czereśniaku, skoro przekladales klocki i dalej sa piski znakiem tego jest problem z zaciskiem a konkretnie mowiac z jarzmem. Jest już wyklepane albo mocno zapyziałe. Co masz tam za klocki ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Buahahaha... Czereśniaku???:polew: Klocki FERODO DS, tarcze ZIMMERMANN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Przecież to zawsze piszczy, jestes jeszcze zdziwiony ??? Skoro piszcza znakiem tego hamuje nie ma co sobie d.... zawracać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Jaaa, tu nie chodzi że piszczy, jak hamuje. Tu chodzi o to że popiskuje mi jedna strona podczas jazdy. Im szybciej jadę to pisk jest szybszy, wolniej to pisk jest rzadziej, wiadomo. Nacisnę pedał hamulca podczas jazdy i te popiskiwanie znika. Nie jeden myśli że mogę być pier...nięty ale skoro wydaje się troszkę kasy na autko to chciało by się wszystko dobrze. Już Winczako pisałem, niedawno poleciał mi tylni stabilizator, dokładnie jeden ogranicznik przy gumie. Zaczął skrzypieć przy wjazdach na hopki najbardziej. Masakra. A sam go kupiłem, upgrade z RS4. Chce się dobrzea tu d*pa. ---------- Post dopisany 26-04-2014 at 09:09 ---------- Poprzedni post napisany 25-04-2014 at 22:36 ---------- No to filmiki z odpalania auta po zmianie zaworków. Pierwsze odpalenie z rana: I tu po pracy, wieczorem: Czyli kompletnie nic sié nie zmienilo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się