Peres Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 Witam posiadam C15 1.9D 2004r. . Otóż podczas przymrozków pojawił się temat morze czyli problem z rozruchem po nocy spędzonej na mrozie. W aucie były sprawdzane na "krótko" świece żarowe i ich zasilanie, wszystko jest ok, filtr paliwa też ok, wymieniony w czerwcu podczas serwisu. Także wykluczam możliwość zapowietrzenia się układu. Pojechałem z autem do znajomego mechanika hmm do mechanika trochę mu brakuje ale stwierdził że nie obędzie się bez ściągnięcia głowicy i sprawdzeniu zaworów itd. Czy normalne w tych silnikach jest to że podczas rozgrzewania na zimnym silniku świec żarowych słychać cykanie z okolic pompy wtryskowej które po 5-6 s. ustaje? Czekam na wasze sugestie ponieważ jestem zielony jeśli chodzi tę francuską markę. Ktoś miał z tym autem do czynienia ? Jakieś pomysły ?
Lukasz_N Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 To zawór regulacji kąta wyprzedzenia wtrysku tak "terkocze" i jest to normalne. Jesli masz problemy z odpalaniem na zimnym to wina moze lezec wlasnie w tym zaworku, ktory nie przyspiesza kata wtrysku. Czesty objaw w pompach LUCASA. Silnik to DW8, pompa EPIC? Sprawdz rowniez gruszke ciegna rozruchowego pompy. Co do sciagania glowicy to najpierw zmierzylbym kompresje, a nie od razu glowice sciagal. Jesli kompresja slaba by wyszla, to proba olejowa pokaze czy winne sa pierscienie, czy zawory. Zmien lepiej mechanika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się