efendi44 0 Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 witam serdecznie.mam taki problem z moim pojazdem.zaczelo sie od czyszczenia turbo.i tak to trwa 2 miesiace.ruszajac rano na zimnym silniku nie mozna sie rozpedzic normalnie bo strasznie go dusi.a potem juz idzie normalnie.i nic sie nie dzieje.wymienilem n75 n18 i nic to nie daje. a blad ten sam 17965 i 17996 ale ten chyba co do pracy silnika.i tak tyle czasu nie moge sobie poradzic z problemem.ma ktos jakis pomysl piszcie bo moje pomysly sie juz skonczyly.pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 55 Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 sprawdzałeś wszystko co tu piszą: [h=3]17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation[/h][h=4]Possible Symptoms[/h] Reduced power output Limp mode [h=4]Possible Causes[/h] Boost Pressure too High Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking Charger Pressure Control defectiveVNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck [*]Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective [h=4]Possible Solutions[/h] Check Hoses/Pipes to/between Components Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) Check / Clean / Replace Charge Pressure ControlCheck / Clean mechanism for variable nozzles Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi78 1 Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 może zamisast niepotrzebnie wmieniać graty zacznij od logów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi44 0 Opublikowano 4 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 No musze wlasnie zrobic.a tam wszystko wyjdzie?pytam bo niemam pojecia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi78 1 Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 większe szanse, że forumowi spece czegoś się dopatrzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Są dwa błędy - jeden - 17996 - ten akurat świadczy o poduchach mocujących silnik do reszty klamorów a drugi - najistotnieszy świadczy, że masz problem z przeładowaniem turbo - z całą pewnością zmienna geometria turbo musi lub powinna być wyczyszczona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się