Mario22 8 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 ---------- Post added at 22:08 ---------- Previous post was at 22:05 ---------- tomaszstn przez Ciebie nie daje mi spokoju ta przekładka na 288 Rezaj rezaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebolA4 1 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Siemanko:hi: Kurde Wiosna idzie trzeba się zabrać poważnie za rezanie, bo wstyd się będzie pokazać na spocie, że o zlocie nie wspomnę. Tomek rób hamuloki bo 288mm w Twoim przypadku naprawdę będzie robiło robotę, a koszta masz śmieszne za zaciski i jarzma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egon47 39 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 z rana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Siemanko:hi:Kurde Wiosna idzie trzeba się zabrać poważnie za rezanie, bo wstyd się będzie pokazać na spocie, że o zlocie nie wspomnę. Tomek rób hamuloki bo 288mm w Twoim przypadku naprawdę będzie robiło robotę, a koszta masz śmieszne za zaciski i jarzma. No młaśnie tomaszstn zaproponował że odsprzeda mi jeden ze swoich dwóch kompletów ale to bym rezal dopiero na lato ewentualnie późną wiosną bo mam dosyć marznięcia w garażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Siemanko Tomek te 288mm to min w Twoim wypadku Lepiej by było 312mm ale jak nie chcesz felg zmieniać to bierz 288mm. Koszty śmieszne a hample Ci się znacznie poprawią. W sumie jak audi mogło wymyśleć takie tarczki jak u Ciebie na przód kiedy fura waży z kierowcą prawie 1.5T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester 3 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 z rana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 No Pany, ciężko będzie pojeździć po A4 jak takie coś kupią nasze pieczarki http://biznes.onet.pl/szpieguje-w-wojsku-bedzie-obserwowal-polskich-kier,18861,5053769,1,fotoreportaze-detal-galeria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario22 8 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 No Pany, ciężko będzie pojeździć po A4 jak takie coś kupią nasze pieczarki http://biznes.onet.pl/szpieguje-w-wojsku-bedzie-obserwowal-polskich-kier,18861,5053769,1,fotoreportaze-detal-galeria A mi tam to koło hu... lata.... a śmigam codziennie A4 do pracy ... i mało kiedy gonie szybciej jak 140km/h a nawet w granicach 100 km/h bo mam spalanie na poziomie 5,6 przy tej predkości... od czasu do czasu sie tylko pogoni jak coś ciekawego leci... bardziej mnie martwią te yebane bramki za które codziennie będę płacił.... dobrze że mój główny BOSS smiga z Kato to jest szansa na dofinansowanie do wypłaty za dojazd ... ale i tak ten odcinek miał być free a wyszło jak zawsze w tym zjebanym kraju... bo ponoć koszty ich przerosły ... masakra ja bym w tą stolice atom puscił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Też bym tam jakąś rakietkę puścił najlepiej z małą jądrową aby pozamiatać mazowieckie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario22 8 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Też bym tam jakąś rakietkę puścił najlepiej z małą jądrową aby pozamiatać mazowieckie A co z mazowieckiego masz te niby super hamulce ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Nie, ale tam same darmozjady, przecież oni nie mają żadnego przemysłu a od nas idą miliardy do nich ---------- Post added at 13:56 ---------- Previous post was at 13:54 ---------- Mieli jeden zakład FSO to go spier..lili. Same banki, fundusze i 3filary. Skąd kasa? Ze śląska Jakbyśmy się odłączyli to w ciągu kilku lat mielibyśmy Stany, nawet nie Irlandię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Też bym tam jakąś rakietkę puścił najlepiej z małą jądrową aby pozamiatać mazowieckie A co z mazowieckiego masz te niby super hamulce ???? :polew::polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario22 8 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Też bym tam jakąś rakietkę puścił najlepiej z małą jądrową aby pozamiatać mazowieckie A co z mazowieckiego masz te niby super hamulce ???? :polew::polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Siemanko Tomek te 288mm to min w Twoim wypadku Lepiej by było 312mm ale jak nie chcesz felg zmieniać to bierz 288mm. Koszty śmieszne a hample Ci się znacznie poprawią. W sumie jak audi mogło wymyśleć takie tarczki jak u Ciebie na przód kiedy fura waży z kierowcą prawie 1.5T no pisałem Ci przecież że zmieniając na większe niż 288 musiał bym na gwałt szukać większych felg więc koszty by mnie przerosły więc już wole zmienić na 288 bo i tak między tarczami litymi a wentylowanymi jest różnica w hamowaniu. Znalazłem wątek gdzie Devastation wyczerpująco opisał różnicę jak dla mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 No widzisz nic tylko rezaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polko_V 1 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 w taki dupiaty dzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 No widzisz nic tylko rezaj zacisk z tarcz 288 jest opisywany jako Teves FN-3? Bo tak jest opisany w książce "Sam naprawiam" a w Etce znalazłem numery zacisków L i R : 8E0 615 123 A oraz ... 124 A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Wszystkie zaciski ATE pod tarcze 288 i 312 są te same wiec się nie przejmuj ---------- Post added at 15:20 ---------- Previous post was at 15:19 ---------- Występują w A4, A6, TT, Skodzie, Vw i Seacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się