Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A6 2.5di stuka po odpaleniu oraz błędy 00550 i 01318


wampir

Rekomendowane odpowiedzi

(...)

00550 - Start of Injection Regulation

17-10 - Control Difference – Intermittent

(...)

00550 - Ross-Tech Wiki

00550 - Start of Injection Regulation

00550 - Start of Injection Regulation: Control Difference

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Loss of Power

Starting Problems

Transmission in Emergency Mode

Possible Causes

Fuel Tank incorrectly filled with Petrol or Biodiesel

Air/Water in Fuel System

Injection Timing incorrect

Electrical Fuel Pump faulty

Possible Solutions

Check Fuel Tank for Petrol and Biodiesel Drain Tank and Fuel System

Check Fuel System for Air/Water

Check Fuel Supply and Return Lines for Blockage and Leaks

Check Electrical Fuel Pump

Check/Correct Injection Timing Perform Basic Setting / Use TDI-Graph

od czego zacząć? Jak się sprawdza te timingi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Linki, które mogą się przydać:

- Audi A6 C5 Avant quattro 2,5 tdi 180KM manual nie odpala • .: AUDI KLUB POLSKA :. •

- [A6 AFB] błąd 00550 • .: AUDI KLUB POLSKA :. •

Zadaj pytanie na tamtym forum. 2,5 jest dużo bardziej popularny w A6.

Bez podłączenia VAGa to wróżenie z fusów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież 550 to błąd w regulacjii poiczątku wtrysku, albo wtrysk sterujący siedzi, ale prawie napewno źle ustawiony kąt wtrysku,.

dla pewności tez zalałbym bak do pełna, wtedy łatwiej ma pompa w przypadku odpowietrzania, lub samoczynnego zapowietrzania się,. przelewy do sprawdzenie i ponowne odpowietrzenie układu,.

żebyś czasem 2.5 z plaka nie palił, !!!!!

drugi czujnik stopu do wymiany,.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

00550 - Start of Injection Regulation

17-10 - Control Difference – Intermittent

Po wymianie rozrządu pewnie nie został ustawiony na kompie kąt wtrysku,ja miałem ten sam błąd.Po ustawieniu kąta błąd zniknął wiec obstawiałbym bym na to.pozdawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć auto na VAG dla pewności porób logi,poczytaj sobie zapożyczony z innego forum temat,ja na podstawie tych wskazówek ustawiłem kąt(jeśli to jest jedyna przyczyna) :)Audi A6 Klub Polska :: [A6, C5 2,5 AFB]BŁĄD 550 Reg.kąta wyprz.wtrysku??? jasno i szybko wyjaśnione co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja auta nie mogę odpalić, to jak mam zrobić logi ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałeś że odpaliło,więc myślałem że taka możliwość będzie.Chyba że coś żle doczytałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

był odpalony po zmianie rozrządu kilka razy, ale potem zgasł po wrzuceniu wstecznego (nie puszczałem sprzegla) i od tego momentu nie może zapalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby jakiś spec ustawial, nie byłem przy tym, miał ponoc jakies nastawniki czy blokady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze że przez neta ciężko cokolwiek będzie stwierdzić.Bynajmniej dla mnie jeżeli odpalało a po wrzuceniu wstecznego zgasło :/

---------- Post dopisany at 08:03 ---------- Poprzedni post napisany at 08:02 ----------

Myśle że mądra radą ściągnąć speca co robił auto na blokadach:)

---------- Post dopisany at 08:27 ---------- Poprzedni post napisany at 08:03 ----------

Bardziej radykalnie można zaznaczyć na kole regulacji kąta punkt wyjścia i próbować w lewo i w prawo po 1mm czy odpali.Jak odpali to logi i ustawić jak potrzeba :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto już pali i jeździ. Powodem był przerwany kabelek :)

Dzisiaj wymieniliśmy czujnik przy pedale hamulca i skasowałem błędy

Control Module Part Number: 4B0 907 401 H

Component and/or Version: 2,5l/4VT EDC G00SG D33

Software Coding: 01002

Work Shop Code: WSC 25348

3 Faults Found:

00741 - Brake Pedal Monitoring

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

01440 - Fuel Level Signal

30-00 - Open or Short to B+

00550 - Start of Injection Regulation

17-10 - Control Difference – Intermittent

Następnie pojeździliśmy po mieście żeby rozgrzać auto i zrobiłem logi statyczne i dynamiczne na tyle na ile zdążyłem poczytać o logowaniu tdi.

Jeżeli czegoś brakuje to dajcie znać.

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Zastanawia mnie temperatura coolantu i ta różnica.

2_zpseeaa2df7.png

1_zps0565aa17.png

Nie mam za bardzo porównania bo mój 1.8T po modach wypada dużo lepiej, ale mam wrażenie, że ten 2.5TDI nie jedzie za dobrze. Tuż przed 4000obr pojawia się odcinka. Tak ma być?

---------- Post dopisany 11-04-2013 at 09:21 ---------- Poprzedni post napisany 09-04-2013 at 18:41 ----------

Nikt nie pomoze ? :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kat wtrysku teoretycznie jest w zakresie, na late masz 1 ATDC, niby w zakresie ale jednak podczas jazdy wywala błąd,.

ustaw na Late 2 stopnie Atdc

coś nie tak z przepływka lub EGrem, turbinka, tez mogłaby troche wczesniej sie budzić,.

czujnik temperatury płynu do wymiany,.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

który to jest ten czujnik temp plynu? Moglbys mi powiedzieć gdzie go znajde i jaki ma numer?

Moglbym do Ciebei ewentualnie zadzwonić kiedyś popołudniem abys mnie poinstruowal przez telefon co zmienić w vagu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik płynu, obok pompy wtryskowej od góry na 4 przewody, zobacz jaki ma kolor pierścień pod kostką i taki sam kup

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy spalanie 12l/100km może wynikac z tego ze ten czujnik temperatury jest słaby?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,dodatkowo dopowiem że przydałoby się moim skromnym zdaniem przeczyścić przepływkę bezdotykowo oczywiście!!! :) najlepiej odpowiednim środkiem ja osobiście użyłem spray do tarcz i podziałało dodatkowo auto odżyło znacznie pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik wymieniony i coś się z mocą poprawiło.

Dzisiaj kuzyn zadzwonił, że znowu powrócił problem z odcinką tzn wygląda to tak, że podczas przyspieszania wskazówka obrotomierza dochodzi do np. 3800obr a wczoraj nawet do 3300obr i odbija się nie chcąc isc wyżej.

Co to może być?

Nadal jest błąd 00550

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...