puzzel1 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Dzieje się tak przy mocnym przyspieszeniu i wciśnieciu sprzęgła, dajmy na to tak jak wczoraj, jadę na trójce, pokręce do 3500rpm, wrzucam czwórkę, wciskam sprzęgło i za około 4 sekundy po wciśnięciu sprzęgła silnik gaśnie od razu, bez zadnego szarpania itp. Gdy próbóje odpalać, zachowuje się tak, jakby nie było paliwa w zbiorniku - kręcę, kręcę, podpompowuje pedałem gazu i dopiero wtedy zaczyna załapyłwać, jakby paliwo dopiero zaczynało się dostawać do filtra i odpala. Filtr paliwa z pół roku temu zmieniłem na nowy, przed jego wymianą taka sytuacje mialem 2 razy, i wczoraj trzeci raz. Dodam, że przy odpalaniu na zimnym silniku mam czasami to samo. Na vagu 0 błędów. O co chodzi? Kąt wtrysku? Przepływka?
mateusz1528 Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Ja bym proponował sprawdzić filtr paliwa. Lejesz na stacjach CPN czy na "swoich stacjach"? A jak nie to zaworek zwrotny o ile jest w tych modelach.
puzzel1 Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Opublikowano 10 Lutego 2013 no wlasnie przewaznie leje rope ze wschodu, i duzo osob mi mowi ze to ona moze robic robote. Zmienie jeszcze raz filtr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się