zielony04 0 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Witam 1) Jakie są dopuszczalne korekcje w grupie 13 2) Czy odczyty na "plus" (+0,4;+0,65;+0,8) świadczą lub mogą świadczyć o zużytej pompie wtryskowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Ksiazkowo to od -2.9 do + 2.9. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 2) Korekcję mówią o nierównomierności spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w każdym cylindrze. Wartości są odnoszone do wyniku uzyskanego na cylindrze z wtryskiem sterującym (tutaj przyjmuje się punkt 0). Wartości dodatnie oznaczają, że na cylindrach wymagana była większa dawka paliwa aby zachować równomierność pracy silnika w stosunku do cylindra odniesienia. Innymi słowy mówiąc albo na tych cylindrach ucieka kompresja albo wtryski leją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielony04 0 Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Czyli korekcja którą wyżej wymieniłem o niczym nie świadczy. pytam bo mam "problem" z odpalaniem. http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/swiece-zarowe-uklad-zasilania-257808/ W skrócie objawy spalonej świecy ( jednak ze świecami jest wszystko OK). Jestem na etapie szukanie przyczyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się