Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak logowac silnik 2,5 R5


Filutek

Rekomendowane odpowiedzi

Logi jakie potrzebujemy:

Statyczne - 001,003,004,007,013

Statyczne w Trybie Basic Settings - 003,004,011

Dynamiczne - 001,003,004,008,010 i 011

Czujnik temp sprawdzamy porownujac odczyty z modulu (silnik) 01.007 z odczytami z modulu (zegary) 011.003 - na zimnym i cieplym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi jakie potrzebujemy:

Statyczne - 001,003,004,007,013

Statyczne w Trybie Basic Settings - 003,004,011

Dynamiczne - 001,003,004,008,010 i 011

Czujnik temp sprawdzamy porownujac odczyty z modulu (silnik) 01.007 z odczytami z modulu (zegary) 011.003 - na zimnym i cieplym silniku.

Ok dzięki kolego porobię i wrzucę wieczorem. Może dojrzysz jakieś nieprawidłowości.

---------- Post dopisany at 19:46 ---------- Poprzedni post napisany at 15:24 ----------

A wiec tak wygląda sprawa z temperatura

Engine 01-007

10,8 ---- 11,7 19,8 na zimnym silniku temperatura zewnętrzna jakieś 3st.

54,0 ---- 13,5 79,2 na ciepłym silniku na liczniku 90st.

Instrument 17-003

20,0 OK 19,0 NA na zimnym silniku temperatura zewnętrzna jakieś 3st.

79,0 OK 78,0 NA na ciepłym silniku na liczniku 90st.

Logi statyczne

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Statyczne w trybie B.S.

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co zamiesciłes nie wynika nic złego. Niektore logi Ci sie rozjechały... skonwertowałes je dwa razy.

Czujnik wyglada na dobry.

79* C to zbyt malo na dobrze dogrzane TDi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co zamiesciłes nie wynika nic złego. Niektore logi Ci sie rozjechały... skonwertowałes je dwa razy.

Czujnik wyglada na dobry.

79* C to zbyt malo na dobrze dogrzane TDi.

Dzieki kolego. No to wychodzi na nieszczelnosc wtryskiwaczy, bolaczka T5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...