Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o Analizę logów dynamicznych


matixusik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!!

Od dłuższego czasu jestem posiadaczem Audi A4 1.9 z silnikiem 1Z, ale dopiero teraz zdecydowałem się na zrobienie logów (był to mój pierwszy raz, tak, że proszę nie bić :) ), wiem, że nie są to pełne logi, ale głównie chodzi mi o zdiagnozowanie przepływomierza i turbo, gdyż autko przyspiesza miarowo, ale słabo w porównaniu do innych 90 km, w najbliższym czasie dodam też logi statyczne (o ile będą potrzebne)

Log (0 - 011)

Log (1 - 003)

Log (2 - 000)

Log (3 - 010)

Z tego co zaobserwowałem, na pewno turbo nie ładuje tyle ile chce mapa, oraz podejrzanie zachowuje się przepływomierz. Prosiłbym o nakierowanie, od czego zacząć, by silnik wrócił do swej świetności.

Pozdrawiam

Mateusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze 8 grupę daj. Zatkaj EGRa. To na początek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 1Z to chyba w sterowniku jest? Możesz rozebrać sterownik i zobaczyc, czy nie brudny od oleju w środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grupę 010 zloguj statycznie na wolnych obrotach ale winę za brak odpowiedniego ciśnienia doładowania ponosi tutaj zbyt wysokie wskazanie z czujnika barometrycznego więc trzeba sprawdzić jak wygląda wnętrze ECU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

egr został zatkany, dziś zobaczę co się dzieje w ecu, najprawdopodobniej jest coś z wężykiem od map sensora w ecu i pompuje powietrze do obudowy i temu czujnik zawyża, bo na włączonym zapłonie pokazuje dobrze. I potem wrzucę wszystkie logi jeszcze raz z dołączeniem grupy 004, 008 i statycznie 010.

---------- Post dopisany 15-02-2013 at 20:29 ---------- Poprzedni post napisany 14-02-2013 at 15:03 ----------

Ecu wyczyszczone wężyk do map sensora wymieniony, ale problem z doładowaniem i przepływką nie znikną.

Log (0 - 003,011)

Log (1 - 000,010)

Log (2 - 004,008)

i statyczny 010

Log (0 - 010)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie skracaj.... podmien zawór N75 z innego 1Z/AHU.... i zrob 011 i 010 dynamiczne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz te logi wyglądają tak jakby został całkowicie pominięty w układzie regulacji ciśnienia doładowania elektrozawór N75 a wężyki do niego wcześniej idące zostały wypięte z N75 i zmostkowane czyli chyba jest zrobiony bajpas bo ciśnienie doładowania ciągle utrzymuje się na stałym poziomie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wężyki są wszystkie podłączone do n75. Czy taka sytuacja może mieć miejsce, gdy zaworek jest podwieszony, zawieszony? Postaram się z podmienić zaworek z golfa IV AHU i zrobię logi, a czy czyszczenie n75 może przynieść jakieś efekty ? Bo oprócz golfa kolegi nie mam od kogo go podmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem, zaworek może się podwiesić w pozycji pełnego przepływu przez niego ciśnienia na gruchę przy turbo i będzie taki sam efekt jak zastosowanie zamiast niego bajpasu. W tych zaworkach zazwyczaj pęka wewnętrzna sprężyna - jak rozbierzesz to zobaczysz w jakim jest stanie i czy metalowy tłoczek elektrozaworu się zblokował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem taki przypadek ze zatkal mi sie przewód który idzie do dolotu i mimo sprawnego zaworka cale ciśnienie szło na gruszke. Obstawiam albo n75 albo sztanga za dluga

Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...