Jeton Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Witam. Odebrałem właśnie samochód od mechanika i okazuje się że tak jak w tytule. Połowa chłodzi a druga połowa grzeje. Panel climatronica działa. Co to może być, jakie koszty mnie czekają?
wilku213 Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 -Na początek diagnostyka VAG. -Później zwalasz schowek i masz 5 silniczków na wierzchu. Przełączając na panelu sprawdzaj jak one sie zachowuja (może być, że któryś padnięty) -Kalibracja i test elementów wykonawczych VAG -Spróbuj jeszcze zrobić (na innym forum widziałem i pomagało), Dmuchawa na maxa, ustaw na najwieksze ciepło i po tym szybko na maxymalne zimno (LOW).
Jeton Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Opublikowano 15 Lutego 2013 Dzięki, sprawdzę. A drogie są takie nowe silniczki? Czy wystarczy sam schowek? Bo od pasażera jest ok, tylko u kierowcy na maksa grzeje bez opamiętania.
danielo Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Ja proponuje najpierw bez ściągania schowka zrobić test VAGiem klimatronika
wilku213 Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Dlatego mówię, na początek diagnostyka VAG Co do ceny silniczka, różnie, uzywke z allegro kupisz za 50-100 pln. Nie znam cen jeśli chodzi o nowy.
danielo Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Jak byś miał numery silniczków to możesz sobie ceny sprawdzić na gajos.pl sklep.gajos.com.pl
Jeton Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Opublikowano 16 Lutego 2013 Zaparkowałem w garażu, rano wszystko wróciło do normy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się