Tomi75 Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Witam wszystkich forumowiczów, Nie będę ukrywał, że mój post podyktowany jest bezsilnością w rozwiązaniu bardzo irytującego problemu. Zanim zdecydowałem się napisać, przejrzałem setki stron. Przechodząc do rzeczy, problem polega na przenoszeniu drgań (mrowienie ) głównie na kierownicę i podłogę samochodu ( gałka biegów również drży ale to mi mniej przeszkadza). Dzieje się tak podczas postoju na biegu jałowym oraz podczas jazdy. Najbardziej odczuwalne jest na 3 biegu między 50-60 km gdzie plastiki w samochodzie zaczynają wpadać w rezonans. Problem prawie znika kiedy jadę na 5 biegu bez obciążenia silnika (pedał gazu delikatnie wciśnięty). W celu wyeliminowania problemu zrobiłem do tej pory: + wymiana plecionki przy wydechu + wymiana poduszek pod silnikiem (oryginały) + wymiana poduszki pod skrzynią biegów + wymian koła dwumasowego + sprzęgło Zanim problem się pojawił około tysiąc km wcześniej wymieniłem kompletny rozrząd. Będę bardzo wdzięczny za wszelkie podpowiedzi dotyczące rozwiązania problemu. Silnik 1.9 TDI 130 km Rocznik: 2003
adamspeed01 Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 jak paramerty pracy pompek, kąt synchronizacji?
Tomi75 Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Opublikowano 16 Lutego 2013 Wstyd się przyznać ale jestem trochę dyletantem jeżeli chodzi o parametry silnika. Odpowiem zdawkowo, że po podłączeniu do kompa niby wszystkie parametry były OK. Wiem że to lakoniczna odpowiedź. Dzięki za sugestie.
wszary Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Ja miałem podobnie i przyczną były wtryski. Widać to było na obrotościomierzu. Po podpięciu do kompa wskazania były prawidłowe. Problem zniknął po wymianie pompowtrysków. Może gdyby sie pobawić z ustawieniami na wtryskach, to mogłoby pomóc. Wysłane z mojego Milestone za pomocą Tapatalk
michail55 Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 zrob logi postepuj zgodnie z instrukcjami diagnostyki vag na naszym forum ja obstawiam pompki
Dranek Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 Jeżeli przed wymianą rozrządu było wszystko OK, to ja bym sprawdził kąt synchronizacji PD. Może Ci rozrząd ustawiali bez blokad i teraz masz problem. Kąt ma się mieścić w granicy od -3 do +3.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się