Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pękający pasek klinowy ...


MATI766

Rekomendowane odpowiedzi

Witam nie dawno kupiłem Audi z niemcowni przyjechała na drugi dzień pękł pasek klinowy na wolnych obrotach jak go odpaliłem , dobra odplątałem go na szczęście się nie wkręcił w rozrząd założyłem nowy przejechałem z 500 km i pękł następny napinacz ori minimalnie idzie pod ukosem ale to jet ledwo co zauważalne nic nie jest zatarte tamten stary pasek był cały sparciały popękany . Nie wiem albo mi się zdawało albo przesłyszało że on pękł po tym jak załączyła się klima ten mały pasek od klimy spadł na osłonę ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodaję zdjęcia tych strzępów i napinacza tylko nie zrobiłem tych zdjęć prosto i trochę do d*py widać na moje oko jest minimalnie pochylony pionowo w dół :)

DSCN2529.jpg

DSCN2530.jpg

DSCN2531.jpg

DSCN2532.jpg

DSCN2533.jpg

DSCN2534.jpg

DSCN2535.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam inny rodzaj napinacza taki na 3 śróby mocowany i tez mialem taki problem, napinacz chodzil na 3/4 paska, wymieniłem go i było to samo więc zeszlifowałem z mocowania/łapy napinacza troszkę materiału i mam spokój, napinacz chodzi po całym pasku. Powiedz kolego czy czasem nic ci tam nie piszczy, bo to nie musi być wina napinacza a na przykład sprzegiełka alternatora,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no ogólnie nic nie piszczało mam rozwalony napinacz na klimie ale ten 4pk niema nic wspólnego z rozwaleniem 5pk , pasek na napinaczu chodzi prosto nie na 3/4 nie mam pojęcia, założyłem pasek nowy nigdy nie używany leżał 4 lata bo został mi po Passacie mogło być tak że już był stary ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywaliłem alter wyciągnąłem napinacz jutro wsadzam nowy ina i zobaczymy :) dzięki wszystkim za informacje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napinacz do wymiany i sprawdz sprzęgiełko alternatora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieee chodzi mi o napinacz tylko do jego wyciągnięcia muszę tez alternator wydybać na wierzch :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

dziś przytrafił mi się pewien problem

zdj_cie.jpg

rolka prawdopodnie od pompy oleju przestała się obracać i zniszczyła pasek klinowy, jaka może być przyczyna. Jestem za granicą i muszę to jakoś naprawić. Proszę o pomoc

Silnik 2.0 140 KM B7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego to nie pompa oleju z tego zdjęcia to wygląda że chodzi Ci to rolkę napinającą pasek klinowy.

wymień ten napinacz i po problemie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rolka od pompy oleju ?

Pompa jest wewnątrz silnika.

Może chodziło ci o pompę wspomagania ale to, co zaznaczone na zdjęciu to zapewne rolka napinacza.

Jeśli stoi to łożysko zatarte.

Wymienić na nową rolkę i po problemie.

Edit.Prośba o usunięcie mojego postu.Kolega pisał w tym samym momencie i był szybszy.

Odpowiedź się zdublowała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...