Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Buczenie w zakresie 2600-2800rpm


soul87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pewien problem ze swoim Audi i chciałem zasięgnąć waszej opini, mianowicie: Podczas jazdy na kazdym biegu, niezaleznie czy z obciązeniem czy bez w środku auta słychac charakterystyczne buczenie, zawsze przy predkosci obrotowej silnika 2600-2800, podczas przyspieszania, jak i rowniez pdoczas hamowania silnikiem jak obroty przechodza przez ten zakres to buczy poprostu.

Podejrzewam wydech ale nie do konca wiem jaka część . a moze poduszki, sam nei wiem. Wydech wydaje sie byc cały, nigdzie nie widzialem nieszczelnosci i dziur, plecionka tez wydaje sie cała i nie jest porwana. Ktos ma jakies sugestie? Aha, im zimniej na dworze tym bardziej buczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyciągnięta i sztywna plecionka, coś z zawieszeniem wydechów lub obruszał się wkład w kacie...

odma i dolot szczelne??? auto ma swoją moc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obruszenie wkladu w kacie dawalo by efekt buczenia? nie jest to zaden rezonans czy rzezenie metaliczne, tylko buczenie basowe, jakbym mial sportowy wydechh w tym zakresie obrotow akurat. Odma i dolot raczej szczelny, auto ma moc , pompuje wg VAGa 0,5 bara i no jedzie jako tako :P

tak na oko sprawdzalem wydech i niby jest ok, dziury by bylo chyba slychac furczeniem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz tak mi do głowy wpadło że jak by coś z katem było nie tak to by 2 sonda czytała za bogato i by już check na blacie był :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z katem wątpię żeby był jakiś problem, u mnie wywaliłem całkowicie kat, dałem nową plecionkę i dalej to samo...

Tu macie temat o buczeniu, na końcu wkleiłem link do mojego osobnego tematu z buczeniem w moim aucie, tylko ja mam w innym zakresie obrotów niż kolega soul87 http://a4-klub.pl/uklad-wydechowy-100/b6-awx-dziwne-buczenie-16090/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z katem wątpię żeby był jakiś problem, u mnie wywaliłem całkowicie kat, dałem nową plecionkę i dalej to samo...

Tu macie temat o buczeniu, na końcu wkleiłem link do mojego osobnego tematu z buczeniem w moim aucie, tylko ja mam w innym zakresie obrotów niż kolega soul87 http://a4-klub.pl/uklad-wydechowy-100/b6-awx-dziwne-buczenie-16090/

My tu mówimy o benzynie a Ty masz diesla :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z katem wątpię żeby był jakiś problem, u mnie wywaliłem całkowicie kat, dałem nową plecionkę i dalej to samo...

Tu macie temat o buczeniu, na końcu wkleiłem link do mojego osobnego tematu z buczeniem w moim aucie, tylko ja mam w innym zakresie obrotów niż kolega soul87 http://a4-klub.pl/uklad-wydechowy-100/b6-awx-dziwne-buczenie-16090/

My tu mówimy o benzynie a Ty masz diesla :whistling:

Racja, mój błąd :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zajrzałem dzisiaj pod auto, obejrzałem plecionke, tłumiki, łącznik rur (obejme) oraz wieszaki. Przy pracujacym silniku nigdzie z wydechu buczenia nie slysze, tzn nie zlokalizowalem zadnych dziur, aczkolwiek z rur wydechowych dzwiek wychodzący jest bardzo basowy (zuzyte tlumiki?) Wieszaki wygladaja ok, łącznik rur tez, plecionka wizualnie jest cała aczkolwiek jak łapie za rurę za plecionką i energicznie nią ruszam to az cały silnik chodzi na poduszkach a plecionka w cale sie nie wygina, wydaje sie byc bardzo sztywna (teoria zuzytej sztywnej plecionki moze byc prawdziwa). Dodatkowo tłumik srodkowy jest mocno pordzewiały na całej linii tam gdzie jest "szew" tłumika - ciekawe jak w takim razie wyglada w srodku. (wypalony - pordzewialy tlumik w srodku??) . Pytanie skad wziasc tlumik środkowy do 1.8T AVJ, u mnie jest zrobione tak ze zaraz przed tłumikiem srodkowym jest rozgalezienie na dwie rury , i z tylu srodkowego tez juz wychodza dwie rury dalej .

---------- Post dopisany 10-10-2013 at 10:08 ---------- Poprzedni post napisany 27-02-2013 at 21:07 ----------

odgrzeje troche swojego kotleta

generalnie od tamtego czasu mam juz drugie A4 B6 1.8t tylko tym razem 2 lata mlodsze i AVANT zamiast sedana , ale powiem szczerze ze dzwięk wydechu jest porównywalny , tzn w aucie moim zdaniem za duzo jest tego "buuuuu" pochodzacego z silnika/wydechu. Czy mam nie farta i znowu trafilem na jakiegos zonka czy te silniki w tej budzie poprostu tak maja?

w tym egzemplarzu akurat buczenie jest cichsze i w innym zakresie obrotow bo 2000rpm okolo ale ostatnio jak jechalem w trasie to przy predkosci 150-160 km przy 3500-4000 rpm jest dosyc bucząco i nieprzyjemnie w srodku auta ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz szczelnosc wydechu. ja mialem dziure w w srodkowym od strony podlogi i tez ciezko bylo zlokalizowac. i buczalo przy 2500-3000 podobnie jak u Ciebie tak glosno ze z tylu na kanapie nie szlo wysiedziec. nie wspomne o redukcjach biegami, strzelalo jak w rajdówce. naprawione i jest OK :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cały wydech demontowalem i ogladalem z kazdej strony :/ szczelny ... Mało tego podmienilem caly wydech na taki z ALTa i to samo... to chyba od silnika ... poprostu w porownaniu do innych 1.8t w ktorych siedzialem dla porownania w moim czuc tak jakby silnik byl na trwale przyczepiiony do karoseri a w innych "sprawniejszych" tak jakby czuc ze silnik jednak jest w oddali i za tą grodzią siedzi.

(poduszki zmienione - bez zmian)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...