Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPG] Audi A4 B7 TFSI 200 KM S-LINE nowe fot.str.4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A pomyślal ktos jakie sa straty na starcie?

Więc to jest kolejny post, za którego zmieniam swoj podpis. Garmin już nie jest moim ulubieńcem...Garmin jest moim bożyszczem :kox: :kox: :kox: :kox:

Powiem Wam, że naprawde zastanawiam się czy nie kasować tego typu wpisów, żeby nowi uzytkownicy forum nie czytali takich herezji.... :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Opublikowano

A pomyślal ktos jakie sa straty na starcie?

Więc to jest kolejny post, za którego zmieniam swoj podpis. Garmin już nie jest moim ulubieńcem...Garmin jest moim bożyszczem :kox: :kox: :kox: :kox:

Powiem Wam, że naprawde zastanawiam się czy nie kasować tego typu wpisów, żeby nowi uzytkownicy forum nie czytali takich herezji.... :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Na razie nie kasuj, może nasz nowy kolega zmieni tok myślenia i będzie już pisał rozsądne posty :naughty:

Opublikowano

A pomyślal ktos jakie sa straty na starcie?

Więc to jest kolejny post, za którego zmieniam swoj podpis. Garmin już nie jest moim ulubieńcem...Garmin jest moim bożyszczem :kox: :kox: :kox: :kox:

Powiem Wam, że naprawde zastanawiam się czy nie kasować tego typu wpisów, żeby nowi uzytkownicy forum nie czytali takich herezji.... :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Na razie nie kasuj, może nasz nowy kolega zmieni tok myślenia i będzie już pisał rozsądne posty :naughty:

Masz rację...trzeba popracować nad nim, dac mu czas, niech zmądrzeje...

Swoją drogą boje się co zrobią ziomale klubowi, którzy chca dokładac quattro do swoich FWD...chyba polubia Garmina :gwizdanie: :wink4::decayed::tongue4::polew:

Opublikowano

no ja już miałem wszystkie graty do przekładki na quattro :) ale wyrzuciłem ja na złom jak przeczytałem ten post :notworthy:

Dzięki Garminowi nie zniszczyłem sobie fury..

Opublikowano

Garmin jak sie czyta twoje wiadomosci to nie wiadomo czy smiac sie czy plakac, ale obciach :polew:

Opublikowano

no ja już miałem wszystkie graty do przekładki na quattro :) ale wyrzuciłem ja na złom jak przeczytałem ten post :notworthy:

Dzięki Garminowi nie zniszczyłem sobie fury..

zaśmiałem się, przypadkowo wysmarkałem się na t-shirt, przechyliłem sie za bardzo do tyłu oglądając własne smarki i jebłem plecami na ziemię...teraz klepie w klawisze na kolanach... :gwizdanie: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Opublikowano

Tak myślałem że spotkam tu usmarkanych teoretyków podpierajacych sie serwisami .

Pozdrawiam i dzieki za pomoc.

Ps. a co do Quattro to rozumiem jego zastosowanie w 4,2 FSI i 3,2 FSI ale nie z małymi silniczkami :>

Opublikowano

No wlasnie z tego co piszesz, to wynika ze ty podpierasz sie "serwisami" i opiniami innych- nie miales zapewne nigdy do czynienia z QUATTRO,a zabierasz glos jakie to ono nieprzydatne i do du*y jest. :mysli:

I od kiedy silnik o mocy 200 KM jest maly?

To co powiesz na 1.9 tdi 130 KM w ktorych tez bylo QUATTRO?

A furka fajna, nie wiem czemu wywaliles zdjecia i zachowujesz sie jak dzieciak- nie lubia mnie tutaj to zabieram swoja lopatke i ide do innej piaskownicy. :wink4:

(oczywiscie z tym "nielubieniem" to zart)

Opublikowano

Tak na marginesie to nie jestem zwolennikiem jałowych dyskusji o niczym.

Jak i nie jestem przeciwnikiem Quattro wręcz przeciwnie ale praw fizyki nie da sie obejśc i takie ględzenie (Jakie to moje quattro dobre w moim 150 konnym Audi dobre )mnie rozśmiesza.Troszkę realizmu i szczerości.

Opublikowano

bo drodzy forumowicze nie rozumiecie ze nowy kolega nie poszukuje trakcji tylko dymu z opon i dlatego Q jest bleee....

co to za frajda jak sie wgryzamy w asfalt i startujemy , przeciez bardzej widowiskowo jest spalic przednie opony tak ze po tygodniu trzeba kupowac nowe (ale tylko dwie bo tyle sie nie zuzywaja - to sa te straty przy quattro:D )

a kolego na tym forum jest tyle konkretnych i znajacych sie osob ze sam tylko siedze i czytam a nie naleze do osob niesmialych czy lubiacych wciskanie kitu. tu naprawde rzadko pojawia sie ktos kto opowiada bajeczki... teraz nn przyklad jestes Ty:) przynajmniej jest wesolo...

zapytam tylko. czy to ta sama osoba zaleca Ci stosowanie magnetyzera co odradza Ci quattro?? LOL

istny autorytet :D

Opublikowano

Może spotkanie z KmK kiedyś, przy okazji zweryfikowałoby Twoje myślenie... :chytry: Zwykły start od świateł do świateł by wystarczył... :evil:

Opublikowano

Zapraszam na weryfikację i poparcie swoich hipotez.

Jest takie małe lotnisko za Wielbarkiem (warmińsko-mazurskie)

Pozdrawiam!!!

Opublikowano

Tak myślałem że spotkam tu usmarkanych teoretyków podpierajacych sie serwisami .

Pozdrawiam i dzieki za pomoc.

Ps. a co do Quattro to rozumiem jego zastosowanie w 4,2 FSI i 3,2 FSI ale nie z małymi silniczkami :>

Ojejku, dawno takich bzdur nie słyszałem.

Jeszcze trochę, a zamknę ten temat i skończy się ta paplanina i pisanie aż takich głupot.

P.S. Wyjmij ten magnetyzer i proszę nie ośmieszaj się.

Zapraszam na weryfikację i poparcie swoich hipotez.

Jest takie małe lotnisko za Wielbarkiem (warmińsko-mazurskie)

Poziek, może skoczymy Twoim 1.8TQ i 150KM silnikiem na te małe lotnisko i obalimy jego chore teorie ?

A jeszcze jakby popadało to w ogóle byłoby miło.

Opublikowano

Ryzykownie się wypowiadać ale jestem 100% za Quattro, jazda zajewista szczególnie w złych warunkach pogodowych, ale trzeba wiedzieć czego się spodziewać tj. zachowanie zlekka jak RWD.

Pozdro

B@rt

Opublikowano

Może spotkanie z KmK kiedyś, przy okazji zweryfikowałoby Twoje myślenie... :chytry: Zwykły start od świateł do świateł by wystarczył... :evil:

no chyba od swiatel do swiatel to wygral by FWD (oczywiscie na suchym)

FWD 7,3s http://www.audiklub.org/dane/a4/b7/a4_2.0_t_fsi.html

QUATTRO 7,5s http://www.audiklub.org/dane/a4/b7/a4_2.0_t_fsi_quattro.html

ale na mokrym lub jakims odcinku z zakretami byloby odwrotnie

Opublikowano

Może spotkanie z KmK kiedyś, przy okazji zweryfikowałoby Twoje myślenie... :chytry: Zwykły start od świateł do świateł by wystarczył... :evil:

no chyba od swiatel do swiatel to wygral by FWD (oczywiscie na suchym)

FWD 7,3s http://www.audiklub.org/dane/a4/b7/a4_2.0_t_fsi.html

QUATTRO 7,5s http://www.audiklub.org/dane/a4/b7/a4_2.0_t_fsi_quattro.html

ale na mokrym lub jakims odcinku z zakretami byloby odwrotnie

Te pomiary są robione bez właściwego ruszenia z quattro...z jakis 5000 rpm... :wink4:

Opublikowano

Zapraszam na weryfikację i poparcie swoich hipotez.

Jest takie małe lotnisko za Wielbarkiem (warmińsko-mazurskie)

Pozdrawiam!!!

no kawałek mam do tego małego lotniska :naughty:to już lepiej ułęż, jest ogromne i w połowie Polski :naughty:

ale serio, to proponuje tor poznań, miejsce neutralne, może będziesz miał szczęscie i nie będzie padać :wink4:

Tylko pytanie podstawowe brzmi czy zakręty są mile widziane? :evil:

reasumując auto bardzo ładne, a dyskusja prowadzi do nikąd.

Te pomiary są robione bez właściwego ruszenia z quattro...z jakis 5000 rpm...

właśnie, przy strzale ze sprzęgła jakoś nie widze fwd przed sobą :evil:

Opublikowano

Te pomiary są robione bez właściwego ruszenia z quattro...z jakis 5000 rpm... :wink4:

myslalem ze na AKP sa dane fabryczne,a nie amatorskie pomiary :mysli:

ale nie wiem napewno

Opublikowano

myslalem ze na AKP sa dane fabryczne

no właśnie...ci z fabryki nie ruszają quattro jak należy :cool1:

Opublikowano

Na torze Poznań to chyba Szwagierczak albo Polody dali by radę w FWD, znam ten tor i nie jest taki łatwy jak by się wydawało, nie ma jak to jazda "optymalna".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...