Skocz do zawartości
IGNOROWANY

temperatura od 90 do prawie106


lukii23

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam problem, kupiłem auto 1.6 benzyna, wymieniłem olej świecę palec kopułkę,termostat, i miałem wyciek z króćca za silnikiem auto sie nie dogrzewało jak kupiłem wiec juz kazałem zrobic wszystko, no i mechanik mi wymienił i jest problem, mowi ze jak jedzie to temperatuta 90-95 na vag i na zegarach ale jak auto stoi to juz temperatura rośnie i twierdzi ze jak doda gazu to spada, co to moze być pompa wody?rosnie do ok 100 lekko ponad.moze tak powinno byc ?tzn około 100? mówi ze wisko sie nie włącza ale jak pompa nie daje obiegu jak powinna to chyba sie nie właczy? nie miałem z tym do czynienia i nie wiem, czytałem gdzieś na forum to piszą ze to norma, ale ja nie wiem pracuje za granicą nie wiem do konca jak to sie ma tylko tyle co mi powiedział, bede w domu to zobacze sam i bedzie chyba trzeba działać dalej, ale jak zmieniać do jedno i drugie ? bo to trzeba przód zdjąć do tej operacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze jak wiatrak nie załącza się to na pewno temperatura będzie rosnąć z powodu braku chłodzenia chłodnicy (uszkodzone wisko na wiatraku) następnie do sprawdzenia czy dobrze odpowietrzony układ chłodzenia, następnie termostat a jak to nie pomoże no to zostaje wymiana pompa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie.

Wisko albo pompa wody.

Ale bardziej obstawiam wisko. W razie jak będziesz wymieniał, nie daj sobie wkręcić zwalania całego pasu przedniego :facepalm: Można to zrobić po taniości bez demontażu przodu. No ale to jak już faktycznie stwierdzisz co padło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dołaczam sie do tematu. MAm taki sam silnik i dosc podobne objawy. U mnie temperatura dosc szybko(nie cale 5 minut) i juz 90C, pochodzi chwile, gorny waz robi sie cieply i temperatura idzie do 100C. WYmienilem pompe, wiskoze, 3 termostaty, uszczelnilem wsyztskei wycieki i nadal to samo. Jezdzilem troche bez termostatu z zakryta chlodnica i 90C jak wryte, na postoju, przy deptaniu i przy normalnej jezdzie. Uszczelka pod glowic robiona 6tys temu, zadnych znakow oleju w plynie i odwrotnie, pali jak dziecko, troche wody wywala przez tlumik ale robil sie syf pod korkiem ktory po sotygnieciu znikal(bialy). weze nie puchnal, po odkreceniu zbiorniczka troche plynu przybywa, Tyle moich obserwacji, co to moze byc??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sa normalne objawy termostatow za pare groszy. kup w ASo ori i od razu zawazysz roznice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zmierzylem czujnik temperatury i przy zimnym silnik (na dowrze okolo 5C) na jedej parze bylo 2.45 kohm a na drugiej 5.46kohm. Na cieplym silniku bylo 129 ohm i 286. Termostat werneta wiec powinien byc dobry. Wczesniej momentalnie zaczynalo wiac cieple powietrze z nawiewow, teraz przy 90C na wskazniku wieje zimniejszym powietrzem niz wczesniej gdy bylo ponizej 60C

---------- Post dopisany 07-03-2013 at 11:12 ---------- Poprzedni post napisany 01-03-2013 at 14:31 ----------

Problem rozwiazany:dance: Po dwoch miesiacach walki, 500zl wydanych i przelanych 15 litrach Petrygo okazalo sie ze nagrzewnica byla zamulona i byl za slaby obieg:facepalm: ale za pomoca szlaucha udalo sie ja odetkac i 90 jak wryte:banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw kupilem odkamienaicz K2 i zalalem uklad woda z tym K2, odpalilem na 20 minut, nagrzal sie i spuscilem ta wode, pozniej pare razy jeszcze woda zalalem bo tak bylo napisane zeby wyplukac resztki. przed zalaniem plynem wlazylem szlauch w kruciec od zasilania nagrzewnciy, na poczatku woda slabo wyplywala az do momentu az pier*** z powrotu nagrzewnicy, przekladalem szlauch z jedego kruca do drugiego az czysta woda poleciala, zalozylem wszystkie weze, zalalem plynem i jest juz wszytsko ok:banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ty powiem ci ze u mnie moze byc to samo. przyjdzie ciepło to zabiore sie za to. tylko ze u mnie chyba jest obieg bo z nawiewu leci bardzo ciepłe powietrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umnie byly problemy z odpowietrzeniem nagrzewnicy, trzeba bylo po kazdym zapaleniu odpowietrzac:D ale nawet po odpowietrzeniu powietrze bylo lekko cieple, teraz po wyczyszczeniu ustawiam na 22C i wysiedziec nie moge w srodku;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a u mnie znow jest tak ze jak chce odpowietrzyc to z tej dziurki powinien plyn silac a u mnie nic tylko lekko kapie. pompa wymieniona itd . pewnie jest zabita jakims dziadostwem . przyjdzie cieplo to zaczner działac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...