Skocz do zawartości

krolik1991

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krolik1991

Osiągnięcia krolik1991

0

Reputacja

  1. krolik1991

    Przepustnica - Adaptacja

    Dołaczam sie do tematu, moj problem jest troche inny bo falowaly mi obroty na biegu jalowym wiec wyczyscilem przepustnice i teraz na rozgrzanym silniku trzyma od 1000 do 1500 rpm, czasami zejdzie do 850 a czasami jak krece na wysokich obrotach to potrafi zostac na tych obrotach, jak puszczam gaz to dopiero po chwili czuc ze zwalnia. chcialem zrobic adptacje vagiem 311.2 tak jak pisza ale sie nie da, jakis error pisze, przez csekunde jest tak: a pozniej tak:
  2. u mnie w adp za prawa kratka zderzaka jest taki maly kureczek w chlodnicy a obok niego dziurka, ja zawsze zakladalem szlauch na ta dziurke i odkrecalem kurek i ze 4l zeszlo(oczywiscie tyl byl wyzej niz przod przy spuszczaniu)
  3. w zderzaku na pewno nie bedzie czujnika temp cieczy tylko w kroćcu z tylu glowicy, ten w zderzaku to pewnie czujnik temp zewnetrznej
  4. ewidentnie ktores lozysko, a przy kreceniu kierownica to albo lekko zbija z obrotow i przestaje piszczec albo problem lezy w pompie wspomagania
  5. top-spin albo inaczej top-shit
  6. pojechalem do innego zakladu i koles ustawil bez problemu, za pare dni sprawdzil i jest, juz wiecej nie pojade do top-spinu nawet na przeglad
  7. zalezy jakie to 'swierszczenie', u znajomego w astrze bylo takie swierszczenie i tez nie moglismy dojsc co to, dopiero po zdjeciu paska okazalo sie ze na kole alternatora w jednym miejscu byl rowek zagiety i cielo pasek przez co byl dzwiek swierszczenia
  8. krolik1991

    maglownica

    nie wiem czy to to ale od spodu maglownicy jest jakas sruba, ja nia krecilem i lekko skasowalem luz
  9. tak, juz nie pamietam jak to bylo ale z korpusu wyszlo a w wiskozie siedzialo
  10. to ja nie wiem jak jest u innych ale jak odkrecilem srube ta pod alternatorem to mi wyszlo wszystko razem z lozyskiem, lekki opór byl przy wyciaganiu ale powoli wyszlo.
  11. nie zawsze trzeba sciagac pas bo lozysko moze wyjsc razem z kolem pasowym i reszta
  12. ja blokowalem cienkim imbusem tylko ze utwardzanym i zakladalem cienka rurke na imbusa 8
  13. wyszarpali wszytsko i luzu nie ma, a na maglownicy jest na pewno bo czuc ale stwierdzili ze to przez luz, nie wiem w 100% jak zbudowana maglownica ale wydaje mi sie ze luz jak jest to miedzy kolumna a drazkami a nie pomiedzy drazkami wiec nie wiem co mialoby to do zbieznosc;/
  14. zeby sciagnac wiskoze najlepiej lekko odchylic przedni pas ale da sie to zrobic tez inaczej ale troche trudniej, pod alternatorem jest sruba na imbus 8mm, trzeba dobrze celowac zeby trafic, blokujesz wiskoze(jest taki rowek w korpusie i dziurka w kole pasowym wiec nie ma problemu) i odkrecasz, najlepiej sciagnac alternator bo nie wyrobisz sie z wiatrakiem przy wyciaganiu wszystkiego(metoda sprawdzona, sam tak robilem)
  15. Witam, mam pytanie odnosnie luzu na maglownice, czy luz ma wplyw na zbieznosc? 2 razy ustawialem zbieznosc i dalej tnie opony, najpierw panowie ktorzy to robili, stwierdzili ze to przez to ze regulacja w prawym kole stoi i regulowali tylko lewa(pry jezdzie prsoto kierownica lekko skrecona), pozniej stwierdzili ze przez luz na maglownicy po ustwaieniu zbeiznosci kola sie rozjezdzaja. czy to jest mozliwe? dodam tylko ze ustawiane jest w 3d
×
×
  • Dodaj nową pozycję...