sewcio1974 3 Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Gdzie w Audi A4 B6 znajduje się moduł pozycjonowania xenonów i która wiązka w komorze silnika odpowiada za jego zasilanie.Najprawdopodobniej mechanik przy naprawie pokopał coś z przewodami.Choć nie wykluczam że po stłuczce zrobiło się zwarcie i moduł odparował.Przy próbie logowania vagiem nie znajduje go.Nawet gdybym miał coś "poknocone" z silniczkami reflektorów albo potencjometrami pozycjonującymi na wahaczach powinienem się zalogować bez problemów na xenon range(55). Mam prosty kabelek z linią K(tylko) ale patrzyłem na schemat wypr. modułu i on też idzie do linii K. Proszę o info i ew. sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Kabel musi być KKL, czyli z podwójną liną K. Moduł jest za schowkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewcio1974 3 Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Mój kabel to jest podwójna linia K tzn. wejście i wyjście danych.Pytanie czy do testu lamp wymagana jest linia L.Bo tej w mojej przystawce nie posiadam.Dzisiaj patrzyłem na tablice bezpieczników.Do regulacji miałem włożony bezpiecznik 10A a chyba powinien być 5A.Bezpiecznik jest cały więc być może poleciał moduł.Bo nawet gdyby mechanik poknocił kable albo byłoby coś nie tak z silniczkami czy potencjometrami powinien pokazać błędy a VAG nie łączy mi się z kanałem 55.Po wyciągnięciu bezp. z FIS znika błąd pozycjonowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Spróbuj połączyć się innym kablem innym kablem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewcio1974 3 Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Przetestowałem nowym kablem i połączył się bez problemów. Mam takie komunikaty: 01539 not ajusted 01535 Nastawnik lampy, układ regulacji zasięgu świateł (prawy) 01534 Nastawnik lampy, układ regulacji zasięgu świateł (lewy) Robiłem przekładke silniczków z starych lamp do zamienników. Jeden silnik musiałem kupić ale nie rozgraniczałem na lewy i prawy.Przekładałem"jak leciało". Może to ma znaczenie? A może trzeba je wypiąć z prowadnic lamp i na "sucho" sprawdzić bo może mają teraz takie poł. że się blokują? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 o ile się nie mylę moduł jest nad schowkiem pasażera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się