pezex 1 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Witam. Przymierzam się do zmiany spreżyn na sprotowe. Może ktos napisać jak się za to zabrać? Czy to bardzo skomplikowany zabieg? Jak ma ktoś zdjęcia to będą bardzo mile widziane. Mój samochód to A4 B6 Avant 1.9TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 sciagacz do sprezyn masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezex 1 Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 tak. w to już się wyposażyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dumel 0 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 kolego nie zapomnij że pasuje zrobić geometrie po zmianie sprężyn.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezex 1 Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 o tym też słyszałem. ale jakieś porady praktyczne odnośnie samej wymiany sprężyn? Czy lepiej najpierw przód czy tył? Czy jednocześnie całą oś podnieść czy raz lewa, raz prawa? W jakiej kolejności rozkręcać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..::KoNik::.. 0 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 raczej nie ma problemu... ja zawsze zaczynam od przodu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 a to obojetne ja u siebie zmieniałem pierwsze z przodu. to nie jest az tak trudne . zaczniesz rozkrecac to sie wczujesz w to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezex 1 Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 żeby wyciągnąć przednie kolumny to trzeba odkręcić śrube na dole i 3 śruby pod maską oraz odkręcić dwa ramiona wielowachacza? Co z tyłu trzeba odkręcać? Z tyłu potrzebny jest ściągacz do sprężyn? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUKASZ1989 0 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Z wymianą amorów nie problemu odkręcasz po kolei to co idzie i wyciągasz amortyzator. Nie wiem jak w B6 ale w B5 się geometrii nie ustawia tylko zbieżność a wymiana sprężyn nie ma nic do tego ale dla świętego spokoju możesz sobie to sprawdzić Przy takim zabiegu warto też popuścić wahacze na tulejach gumowych żeby się dobrze ustawiły jak auto się obniży. Robisz to tak jak przy wymianie wahaczy popuścisz tuleje na wahaczach stawiasz auto na kołach trochę nim bujasz żeby się wszystko ułożyło i dokręcasz. I to na tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezex 1 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 a kwestia tylnych sprężyn jak wygląda? co tam się odkręca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 poszukaj w dziale warsztat jak wyciaganac amorki z tyłu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SL@YD 0 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 a kwestia tylnych sprężyn jak wygląda? co tam się odkręca? Kolego najprościej i najszybciej odkręcasz dolne mocowanie amortyzatora , śrubę od stabilizatora,zacisk ,żeby przewód hamulcowy nie trzymał,i srube mocująca wahacz (ten gruby) , odchylasz breszką i sprężyna wychodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezex 1 Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 przy odkręcaniu przedniego amora wystarczy na dole go odkręcić, 3 śruby pod maską i wybić 2 drążki wielowachacza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SL@YD 0 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Dokładnie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezex 1 Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 dziś zabrałem sie za wymiane spreżyn. i miałem problem z odkreceniem śruby trzymającej wahacze? jest na nia jakis sposób? nie chce wgl ruszyć ani w jedną ani w drugą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SL@YD 0 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Kolego musisz wyjąć zwrotnicę i śrubę wyprasować lub wybić młotem, niestety to jest taki patent już w rocznym aucie śruba jest pokryta rdzą ,więc po kilku latach to standart ,że nie chce wyjść. Jak już ci się uda "wyrwać" chwasta to koniecznie posmaruj ta śrubę smarem miedzianym, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezex 1 Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 kurde czyli bez wyjmowania zwrotnicy nic nie zrobię :/ troszke mnie zniechęciła ta wymiana spręzyn. Juz czekają w pudle Eibachy -30 a tutaj taka lipa :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SL@YD 0 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Trochę pracy jest ale efekt końcowy malina ,fura ładnie siedzi i extra się prowadzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pezex 1 Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 wyjmowanie zwrotnicy to juz nie taki zabieg hop siup prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SL@YD 0 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Trzy śruby w komorze silnika, sworznie od dolnych wahaczy, zacisk i oczywiście śruba w piaście trzymająca półoś,uważaj na czujnik abs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się